ny cykel

gumraröracing

Aktiv medlem
ny cykel
måste fråga happy kollektivet följande / bike shop. NO ÷ Alltså en norsk sida som verkar vettig , är någon som har handlat därifrån ? Försöker hitta vad dom tar för frakt för en cykel !cykel som det gäller är en surley instiggator 2 transgold för 9999 norska *hylla eller hata ?tacksam för svar =numera gubbe - som vill vara snabb

ny cykel
Men visst verkar väl det vara en trevlig hoj,har åkt canyon full dämp i 2 år nu, men tror nog att den här räcker lång för mig ! Hällas turer å lokal trampning i mina skogar -åkersberga

ny cykel
Verkar absolut som en trevlig cykel. Dock så är jag ganska mycket noob på cyklar då jag skaffa min första MTB för någon vecka sedan och den lirar inte i denna prisklass :)
Det jag tänker är hur fan kan dom sälja denna model för 9600 svenska kr när den annars kostar mellan 23-24000. Sånt brukar få mig att fundera. Är den begagnad, vilken årsmodell är det? Är bara 2 av frågorna jag skulle ställa innan jag slog till. Är det inget fuffens så är det ju ett riktigt kap :)

ny cykel
HejPåDej skrev:
-------------------------------------------------------
> Kööp
>
> Ht is da shit. Fs är för pensionärer!

Ja eller invalider.

ny cykel
Bengt-re skrev:
-------------------------------------------------------
> HejPåDej skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Kööp
> >
> > Ht is da shit. Fs är för pensionärer!
>
>
> Ja eller invalider.

Jo, det måste vi såklart ha med. Om man har någon skada så man inte kan åka ht är det klart man ska ha fs!

Tillbaka
Topp