Ny cykelbok

MartinC

Aktiv medlem
Ny cykelbok
En cyklo pedi av Johan Tell.

Rykande färsk och väldigt snygg bok som kåserar sig från a till ö. Trivsam läsning som genererar många igenkännande smil.

Lite som att läsa på happy men utan troll, chips och Landover-mannen.

Betyg: 4/5

Ny cykelbok
Äsch, kom igen.
Den här boken är faktiskt värd att just hålla i fysiskt. Vikten, papperets sträva textur, ljuset som faller över illustrationerna. Den holistiska upplevelsen går inte att helt ersätta med en läsplatta. Båda bra men på olika sätt.

Ny cykelbok
jonja sa:
Jag tror ju inte att böcker har nån stor skuld i klimatförändringarna, men du är väl bättre underrättad som vanligt?

Ja, läsplattor och dess kringutrustning med affärsmodeller "byts var 3: år" belastar ju självklart inte miljön. Det papperslösa samhället som initierades för sisådär 20 år sedan har verkligen avlastat miljön.

Ny cykelbok
MartinC sa:
En cyklo pedi av Johan Tell.

Rykande färsk och väldigt snygg bok som kåserar sig från a till ö. Trivsam läsning som genererar många igenkännande smil.

Lite som att läsa på happy men utan troll, chips och Landover-mannen.

Betyg: 4/5

Jag hade själv tänkt rekommendera den.
Inget man läser från pärm till pärm, men rolig att bläddra i lite på måfå.

Ny cykelbok
Hittade just En Cyclo Pedi på rea. Instämmer med TS, läsvärd, rolig och initierat.
Lån den på biblioteket om bokköp känns som en skrämmande och ny upplevelse.
Nästintill komiskt att författaren på ett par hundra sidor helt har undvikit att omnämna märket Shimano ?

Ny cykelbok
Det papperslösa samhället som initierades för sisådär 20 år sedan har verkligen avlastat miljön
Definitivt! Livet blev snäppet bättre när jag fick mina räkningar direkt i mobilen och kunde betala på ett par knapptryckningar istället. Jag kan definitivt se hur mycket bättre det blir för miljön om vi slutar köra ut små pappersbitar som tar någon kB att skicka elektroniskt.

Ja, jag läser eller lyssnar på alla mina böcker elektroniskt.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp