Ny forummotor?

prahna

Aktiv medlem
Ny forummotor?
Jag tycker att forumet är jättekul att kika i, men det är verkligen jättejobbigt när seriösa och offtopic inlägg blandas om varandra. Det är ingen som sklurar på att byta ut motorn i forumet till en liknande sporthoj.com eller fotosidan.se?

//M

Ny forummotor?
Har disskuterats måååååånga gånger förr.
Något byte verkar det inte bli.
Fast det är kanske dags att ha en speciell avdelning där just detta disskuteras?

Ny forummotor?
har hört att folk med åsikten att forumet ska delas har en tendens att plötsligt försvinna, och att vänner aldrig förstod vad som hände.

Ny forummotor?
Kanske en möjlighet att sortera ut just OT-inlägg?

Då kan varje snubbe välja om man vill köra på som vanligt eller använda den framtida kryssrutan under inställningarna som döljer alla OT-inlägg.

Ny forummotor?
På fotosidan och sporthoj är det ju helt omöjligt att hitta inlägg som man vill(eller borde) svara på. Det kräver ju att det är bland de 10 senast besvarade. Om forumet var uppdelat skulle jag förmodligen bara gå in i karlstadsektionen och missa alla inlägg såsom "nybörjare som skall köpa sin första hoj" och de skulle bli utan svar. I denna röra så kan man svara på allt som man kan i jakten på den tråd man själv söker.

Ny forummotor?
På ett reptilforum där jag är med kan man kolla i vilken sektion man vill, Eller om man är intresserad. Kolla de senaste trådarna, Då listas alla de senaste trådar i alla dessa forum på en samlad sida!

Senast redigerad av en moderator:
Ny forummotor?
Det där med att inte visa OT-trådar har jag testat, men det var ingen som var direkt intresserad.
Om du vill kan du få ett plugin till Firefox (tror det fungerar till IE också) som snabbt och lätt plockar bort dem.

Ny forummotor?
sjooons skrev:
-------------------------------------------------------
> NEJ! Det är ju det som är det sköna med happy
> =)
>
> (fast tror att ryktet säger att det kommer att
> ske inom en framtid)

+1

Och Fotosidan är ju verkligen inget föredöme, hängde mycket där förut (2.000+ inlägg) och försöker ta mig tillbaka då och då men vänder om varje gång.

Ny forummotor?
Vi vill ha taggning av trådar i framtiden, så var och en kan göra som den vill. Dvs. frivillig sortering. Men vi har inte programmeringsresurserna att lösa det idag.

Motorn bakom forumet stöder uppdelning, f.ö.. Men någon klassisk sådan kommer det aldrig bli.

Ny forummotor?
Olika kategorier verkar "lite" svårt att få till ;o) men en kalender där man lägger upp kommande happy rides/tävlingar vore inte fel. Man är ju rädd att missa något...

Tillbaka
Topp