Ny här!!!

Carola79

Medlem
Ny här!!!
Hej

Är ny här och tänkte höra om det finns någon/några som vet på bra terräng vägar runt Stockholm? Gärna nordväst men även runt själva Stockholm.

Bra downhill vägar är oxå intressanta.

Cyklade med sambon för ca 2 veckor sen i Ursvik i Solna och det var det roligaste jag varit med om men även det jobbigaste:-)

Ha det så gott

/Carola

Ny här!!!
Låter som du håller till i skogen, så som lvg-råtta har jag tyvärr inget mer konkret att komma med. Tror det dock underlättar om du beskriver lite mer vilken typ av terräng du är intresserad av.

Ny här!!!
Ja det har blivit mest i skogen men har precis köpt en landsvägscykel för att kunna cykla det med.

Är ganska ny inom cykling men har verkligen fastnat för terränger som i skog och downhill.

Ny här!!!
Det jag menade med typ av terräng är om du t.ex. föredrar extremt knölig och teknisk terrräng där halva nöjet är att bemästra det hela och att kunna ta sig fram eller om du föredrar enklare terräng s.a. det går att hålla lite fart utan att vara ngt tekniskt geni. Eller hur ställer du dig till backar kontra lite flackare terräng?

Har som sagt inget att bidra med, men terrängen har ju olika karaktär på olika platser så ev. rekommendationer blir förmodligen mer relevanta om det är klarare vad dina preferenser är.

Tillbaka
Topp