Ny på MTB i Göteborg

CyberCop

Ny medlem
Ny på MTB i Göteborg
Hej alla goa MTB:are. Jag är en 3 barns far på 35. Lite lönnfet och föredetta spinning instruktör. För 10 år sedan cyklade jag en del skog på min Green Big Kahuna (någon som minns dom ramarna)? Har nu precis köpt ny MTB och är grymt sugen på alla kanonställen som skall finnas i och runt Göteborg. Jag önskar nu hitta guide/cykelkamrater som orkar släpa runt på en nybörjare. Känner att flera av dom utannonserade turerna på happy kanske är för svåra eller åtminstone med för högt/tuft tempo. Tacksam för svar

Ny på MTB i Göteborg
CyberCop: Vi är ev. 3 st (KrisL, AndersS och jag) som drar ut på en lugn tur imorgon bitti i Delsjöområdet, inget avnacerat och i lugnt tempo. Stigarna ligger runt skatås och inte långt därifrån. Skicka ett PM om du vill haka på eller dyk upp vid Härlanda tjärns pakering kl 9:00. Är själv i samma ålder och 2 barns far.

Till sist men inte minst vällkommen till Happy och MTB-träsket!

Ny på MTB i Göteborg
Hej CyberCop,

Själv är jag varken 35 eller far men cykla är skoj. Precis som du är det ett par år sedan jag var i skogen men nu är det dax igen. Hoppas vi ses på stigarna. Hör gärna av dig om du har en tur på G!

Ny på MTB i Göteborg
Hej där cybercop"

kul med människor i samma situation som en själv.
hör av dig så tar vi en sväng jag bor själv nära änggården
men cyklar gärna delsjön osv osv

mats

Tillbaka
Topp