Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
25 är nog max...Möjligen att 28 kan gå in...Hur breda däck kan den ta?
GP Urban finns bara i 35 mm, men verkar vara designat för ändamålet.
De är inte fullt 35 mm på ganska smala fälgar.
Jag har klämt in ett par 28 mm Schwalbe durano plus i en gammal racer, det är världens tråkigaste däck, men när kackerlackorna känner för att uppfinna hjulet 10 miljoner år efter smällen kommer de utgå från de däcken.25 är nog max...Möjligen att 28 kan gå in...
Tack för tips! Jag är dock lite tveksam till om inte 28 blir för tight i min ram.Contact speed finns i 28mm
Contact speed är nice, kör dom i 2" på min miyataContact speed finns i 28mm
Wow, om detär lika tight på andra sidan skulle jag egentligen inte vilja ha samma storlek som på bilden , men olika modeller av däck med nominellt samma storlek kan skilja sig rätt mycket så en del 25 mm funkar säkert med marginal medan andra inte går alls. Större är inte att tänka på.Tack för alla tips om 28mm och mer, men så här ser det ut med 25mm på min hoj:
Jag är tveksam till om det går in mer än 25mm?
Kollade nu, det är NÄSTAN lika tight på andra sidan, möjligen att det finns en 1/2 mm till där, dvs hjulet sitter något lite snett...Plus att däcken inte är fullt pumpade, fattas nog nån bar eller så i dom.Wow, om detär lika tight på andra sidan skulle jag egentligen inte vilja ha samma storlek som på bilden , men olika modeller av däck med nominellt samma storlek kan skilja sig rätt mycket så en del 25 mm funkar säkert med marginal medan andra inte går alls. Större är inte att tänka på.
OK! Jag ska mäta den "riktiga" bredden på mina Grand Prix 4 Season när de är fullpumpade då!Har du mätt hur breda däcken är på riktigt?
Nominellt 25 mm kan vara nästan 28 mm.
Sen "riktiga bredden" är som sagt ganska individuell mellan olika däck.OK! Jag ska mäta den "riktiga" bredden på mina Grand Prix 4 Season när de är fullpumpade då!
edit: Å andra sidan....Den "riktiga" bredden på 28mm kanske är 30mm då eller?