erolwi
Aktiv medlem
Nya gravel hojar till 2023!
Nordest har väl två som kvalar in, Super Albarda och Kuxto.Nordests variant hade jag helt missat. Den ska jag titta närmare på.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nordest har väl två som kvalar in, Super Albarda och Kuxto.Nordests variant hade jag helt missat. Den ska jag titta närmare på.
Fast nu har jag snöat in på Sardinha II. Jag har fått smak för Alt Bars. Har aldrig tyckt om breda bockstyren.Nordest har väl två som kvalar in, Super Albarda och Kuxto.
Samma. Väldigt synd för den ser väldigt bra ut annars, till ett bra pris, och dessutom finns den faktiskt i lager (!)..Jag blev nyfiken på Allebike rocket men kommer antagligen inte välja den då det enligt spec får plats max 40mm däckbredd.
Hur tycker du att den fungerar så här ett knappt halvår senare? Brutalt sugen på att byta upp mig till denna från min Rose Backroad nämligen.Precis provkört min nya Allebike Rocket. Bara en kort tur än så länge men väldigt nöjd måste jag säga. Brukar alltid byta grejer på nya cyklar men hittar inget här som är värt att byta egentligen. - Kolfiberram, AXS, vettiga hjul, bekväm, lätt.
Oroade mig också för Eagle-kassetten först men känner att det inte kommer bli något problem. Kanske bättre med 2x osv om man bara ska ligga och köra vintercykling i klunga. Men det ska inte jag. Bra med 44-klinga också. 8,7-8,8 kg i storlek S. Bonus att 300g av det är slang som man kan ta bort :) så rätt lätt. Man har heller inte sparat in på typ bromsskivor eller annat som många gör. Istället sitter SRAMs finaste skivor på och man har gått upp ett snäpp på vevpartiet till Force. Det är bra. Priset är rimligt. Och givetvis är den assnygg! Geometrin är väldigt lik BMC Urs... De borde sälja massor av dessa framöver.
Visa bilaga 582299
Har bara använt den sporadiskt i vinter, mest blivit annat. Men har inte hittat något att klaga på eller något jag vill byta. Den känns kvick trots att det bara är DT:s mellanhjul och inga svinlätta i kolfiber. Och väldigt bekväm.Hur tycker du att den fungerar så här ett knappt halvår senare? Brutalt sugen på att byta upp mig till denna från min Rose Backroad nämligen.