Ang svarta klistermärken så ska jag kolla upp det!
Hehe, happy vore ju inte happy utan att en sådan här diskussion bryter ut. Får då först förtydliga att köp av klistermärken är frivilligt. :=)
Klistermärkena resulterar i en inkomst för oss, och en möjlighet för den som vill att visa att man gillar happy. Det är inte direkt så att dessa trettio kronor minus tillverkningskostnad, porto, sms-tjänst och skatt på överskjutande del resulterar i något som direkt möjliggör att köpa Lamborghinis och flytta till Monaco.. Mao anser jag det inte vara någon skinning direkt. De som tycker annorlunda får naturligtvis uttrycka sin åsikt - och starkast görs det väl med konsumentmakt - det vill säga låt bli att köpa klistermärken då helt enkelt.
Ja, Freeride som äger HappyMTB är vinstdrivande. Ställer sedan några frågor: Är inte i princip alla bolag du köper cykelprylar av vinstdrivande? Får du någon gratistjänst av dom?
Därefter konstaterar jag att vinst = inkomster - utgifter. Med ökade inkomster kommer möjligheten att öka utgifterna och ändå göra vinst. Jag ser gärna ökad budget för redaktionella grejer så vi kan göra mer roliga artiklar, tävlingar osv. Vi har också en del nya funktioner vi vill utveckla framöver som kommer alla användare tillgodo.