Tob14s
Medlem
Nya Lvg-hjul till våren
Ska införskaffa ett par nya hjul till våren och vet inte riktigt vilka jag ska satsa på. Har tänkt ett par kolfibernhjul i prisklass runt 9000-10000kr
De jag har tittat på är dessa, för och nackdelar tas gärna emot även andra alternativ.
Har tänkt köra minst 28 mm däck.
www.wiggle.se
www.bike-discount.de
www.yoeleoeurope.com
eu.huntbikewheels.com
De jag har tittat på är dessa, för och nackdelar tas gärna emot även andra alternativ.
Har tänkt köra minst 28 mm däck.

BlackEdition 50 Carbon Disc Wheelset
Köp Prime BlackEdition 50 Hjulset (kolfiber, skivbroms) - Hjulset på wiggle.se. SPARA 18 % - Ord. pris: 930,46 € - nu endast 755,16 €. Gratis frakt över hela världen möjlig.

303 S Carbon Disc Tubeless Wheelset Sram/Shimano
Speed for all Roads ahead: the 303 S Carbon Clincher from Zipp Road bikes are more versatile than ever, no matter the road surface, but just as fast as before. The 303 S offers an entirely new rim profile and design to optimize rider...

Carbon Disc Wheels For Sale - Disc Brake Wheelsets
The road bike carbon disc wheels for sale, we have different width adn rim profile available, free shipping, UCI approved.

HUNT 44 Aerodynamicist Carbon Disc Wheelset
Aerodynamic performance in a lightweight package. Accessible aero, trickled down from our Limitless wheels. 44 DEEP | 29 WIDE EXT | 20 WIDE INT | 1466G The Purpose The 44 Aerodynamicist Carbon Disc benefits from the further trickle-down effect of HUNT's in-house engineering team Aerodynamicist...