Nya Out Magazine

Nya Out Magazine
Har ändrat dom menar ni påpekade, och som jag nämnde tidigare har jag sökt efter en korrekturläsare, men ingen som nappat på den uppgiften.

Har funderat på betyg ett tag, men inte riktigt tyckt att det varit ett måste. Ska dock fixa plus och minus på testerna och fundera mera på betyg.

Nya Out Magazine
Tänkte sparka liv i denna tråd lite och höra vad ni har att säga om Out Magazine såhär ungegär 4 månader efter den nya sidan presenterades. Finns det något som har blivit bättre? Eller är den lika dålig fortfarande som många i tråden tycker? Eller, hemska tanke, har den blivit ännu sämre?

Ang. språket så arbetar jag mera aktivt med att upptäcka stavningsfel och formulera om meningar som i alla fall jag anser vara lite knepiga och inte helt lyckade när jag ser dem på hemsidan.

Nya Out Magazine
1 sak, ont om länkar till happymtb på länksidan. =)
men annars trevlig läsning, har lagt till den i favoriter nu, tyvärr så har din sida fallit i glömska för mig, men nu är det ändring på det!

Nya Out Magazine
Grattis Erik! Nu måste jag ge dig credits för att din sida har blivit väldigt bra. Har spanat igenom en del av den och kvalitén är genomgående hög och sidan ger ett väldigt seriöst intryck. Lycka till!

Nya Out Magazine
Jag får väl instämma och säga att den blir bättre och bättre. Även om jag inte är det minsta tävlingsinriktad tittar jag in där ibland.
Kikade på reportaget från 2-hjulsmässan och undrar vad du har gjort med bilderna? Det var en hel del som såg lustiga ut som tex:
artiklarbild_pth04_04_stor.jpg

Edit: Erik har nu fixat bilderna så mitt exempel här ovan är nu ok, om någon undrar...

Senast redigerad av en moderator:
Nya Out Magazine
Ser klart bättre ut en sist. Riktigt bra innehåll nu även om jag (liksom många andra) är totalt ointresserad av tävlingsmomentet inom cyklingen. ;)

Nya Out Magazine
det är lite småabsurt att läsa den här tråden och tro att den är helt ny, Erik säger att han inte orkar anpassa för Firefox men har Firefox-blaffa i signaturen... :D :D :D

Men cred till sidan iaf.. Trodde out hade lagt ner för en massa år sen.. Keep on rocking

Nya Out Magazine
iMats Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag får väl instämma och säga att den blir bättre
> och bättre. Även om jag inte är det minsta
> tävlingsinriktad tittar jag in där ibland.
> Kikade på reportaget från 2-hjulsmässan och undrar
> vad du har gjort med bilderna? Det var en hel del
> som såg lustiga ut som tex:
>
>
>
--------------------
> more than five spots

Hej, ja jag vet. Det blev fel i uppladdningen (råka ladda upp en del i ASCII) och sedan hade jag en
HD krash och jag har tappat dom bilderna. Men nu får jag i detta nu när jag skriver en snilleblixt, den gamla versionen av Out Har ju dessa bilder och dom ligger på datorn, aha! Där ligger dom... jag laddar upp dessa bilder i rätt nu på stört...

Nya Out Magazine
Kneecap Frost Skrev:
> det är lite småabsurt att läsa den här tråden och
> tro att den är helt ny, Erik säger att han inte
> orkar anpassa för Firefox men har Firefox-blaffa i
> signaturen... :D :D :D
>
> Men cred till sidan iaf.. Trodde out hade lagt ner
> för en massa år sen.. Keep on rocking
>
> __________________________________________________
> ___________________
> -Den som bygger en north-shore åt andra, trillar
> ofta själv därav!
>
> -Stoppa happy-porren nu!!

Okej? Men jag anpassade sidan väldigt snart för Firefox då jag övergått till den webbläsaren själv.
Sedan är ju Out den äldsta av nu levande svensk cykelmedia på internet...

Nya Out Magazine
LEAF Skrev:
> 1 sak, ont om länkar till happymtb på länksidan.
> =)
> men annars trevlig läsning, har lagt till den i
> favoriter nu, tyvärr så har din sida fallit i
> glömska för mig, men nu är det ändring på det!
>
> // Christian Löfstrand, din thermos i gryningen.

Ja, jag vet, jag arbetar med Länksidan när jag får ork... är ju del arbete med den.
Jag håller på att gå igenom alla länkar från tidigare versioner av Out och ska väl släppa min
länksamling snart.

Nya Out Magazine
=David Skrev:
> Grattis Erik! Nu måste jag ge dig credits för att
> din sida har blivit väldigt bra. Har spanat igenom
> en del av den och kvalitén är genomgående hög och
> sidan ger ett väldigt seriöst intryck. Lycka till!
>
> Mvh David
>
>
>
> - The more I learn, the more I realize how much I
> don't know -

Oj, kul! Det var en motivationshöjare av klass =).

Tillbaka
Topp