Nya Race Day-dampern i SID-gaffel från 2019?

JHenning

Aktiv medlem
Hej alla! Jag har funderingar på att byta ut nuvarande damper-enhet i min SID-gaffel på min Scott Spark RC 900 Pro (2019 års modell). Är det någon här som har gjort något liknande och har några erfarenheter av om gaffeln blir märkvärt bättre och om konverteringen överhuvudtaget är möjlig att göra? Vad gäller det senare blir jag lite fundersam, eftersom Scott ju har tre lägen på sina gafflar. Tack på förhand!

Hej!

Rockshox säljer en Race Day 3-positions som matchar ditt reglage. 11.4018.104.023 heter dämparenheten (32mm remote) men jag har för mig att den inte inkluderar monteringskiten, så man får ta de separat.

Hej!

Rockshox säljer en Race Day 3-positions som matchar ditt reglage. 11.4018.104.023 heter dämparenheten (32mm remote) men jag har för mig att den inte inkluderar monteringskiten, så man får ta de separat.
Hej!

Grymt! Tack för infon! Med monteringskiten, menar du då själva topplocket där vajern fästs m m?

Tillbaka
Topp