Nya teamkläder till klubb

pleffen

Medlem
Jag undrar var/vart ni rekomenderar eller kan tipsa om att köpa en mindre uppsättning teamkläder.
Vad har ni för erfarenheter, avs kvalitet tryck och pris?

kalas är ett alternativ? de erbjuder en eklare modell med så små mängder som 5st, och den 'stora' vid 20 eller fler.

så vad som är en mindre uppsättning vet jag inte.. men är man 4-5st kommer man ju upp i 20 byxor och 20 tröjjor utan problem.

Vi beställde en uppsättning av reklamkläder till jobbet från Kalas.
Sköna kläder och även nu efter massa mil med dessa kläder känns de fortfarande bra.

Fick även bra hjälp med design och tryck från dem.

fast det där är en smaksak. de absolut sämsta byxorna jag haft ä från just kalas, 2 år gamla. efter en tvätt, så kändes det som om man skitit på sig så fort man står upp o hojar :D men de har väll ändrats designen får man ju hoppas :P har aldrig mer kört med dem sen dess

Kalas Powerlycrabyxor tycker jag var sådär jämfört med de vanliga. Håller sämre och blir lätt missfärgade av lera och annat

Claes skrev:
-------------------------------------------------------
> Har kört med Kalaströja sedan Maj och är mycket
> nöjd.

Luktar den inte illa vid det här laget?

Nog är trimtexbrallorna skapliga, men...
Provkollektionens storlekar stämde inte överens med kläderna vi senare fick levererade. Vi fick ingen ersättning och har även för mig att de levererade fel antal i vissa storlekar.

Tider har jag igentligen dålig koll på men som ny medlem i Hovet beställde jag kläder i Augusti och fick dem nu i inledningen av Oktober (Hovet har fasta leverans perioder över året).
Kläderna kommer från TRIMTEX och det är första ggn jag kör i deras kläder, tycker att byxorna var helt ok och tröjorna likaså, med det är väl enklare att få till kanske...

> > Har kört med Kalaströja sedan Maj och är
> mycket
> > nöjd.
>
> Luktar den inte illa vid det här laget?

Mja, kanske lite. Men det är så praktiskt att bara ställa undan den efter turen.

Tillbaka
Topp