Nybakad DH-kille som letar cykelpolare!

psl17

Medlem
Hej Happyride!

Jag är en småländsk kille på 26 år som är inne på min andra säsong med lite hårdare körning. Befinner mig ofta på bikeparks som Vallåsen, Isaberg och Hanaslöv men känner tyvärr at det blir ensamt ibland, även om man stöter på massa trevligt folk i backen. Känner många trevliga personer men delar inte samma cykel-intresse med någon av dem :(

Så är du en lika ensam själ som mig ibland eller har ett härligt gäng som träffas och bränner runt i södra Sverige så får du/ni mer än gärna skriva eller höra av er här på forumet!

Tack på förhand!
/Pontus

Semester i norra delarna av Sverige atm, men är boende i Linköping så en dag i Kisa skulle vara trevligt! Dok senast om typ 3-4 veckor :)

Hej Happyride!

Jag är en småländsk kille på 26 år som är inne på min andra säsong med lite hårdare körning. Befinner mig ofta på bikeparks som Vallåsen, Isaberg och Hanaslöv men känner tyvärr at det blir ensamt ibland, även om man stöter på massa trevligt folk i backen. Känner många trevliga personer men delar inte samma cykel-intresse med någon av dem :(

Så är du en lika ensam själ som mig ibland eller har ett härligt gäng som träffas och bränner runt i södra Sverige så får du/ni mer än gärna skriva eller höra av er här på forumet!

Tack på förhand!
/Pontus
Vart bor du?
Vi är ett gäng i Jkpg som försöker köra ihop ibland, både Isaberg, Vallåsen men även lite xc-cykling.
Isaberg på Lördag om du vill hänga på :)

Vart bor du?
Vi är ett gäng i Jkpg som försöker köra ihop ibland, både Isaberg, Vallåsen men även lite xc-cykling.
Isaberg på Lördag om du vill hänga på :)
Jag bor i Älmhult så E4an tar mig lätt åt båda hållen? vad härligt! Måste missat push-notisen så jag är en vecka sen att svara tyvärr.. men ni får mer än gärna hojta till när det är dax igen så hänger jag gärna på om det passar?

Tillbaka
Topp