Nyhappyist

Linda

Ny medlem
Nyhappyist
Välkomnar på detta sätt mig själv till happymtb. "Välkommen Linda. Hoppas du kommer att trivas här". Kanske finns en tråd gömd/glömd ngnstans för sådanna som mig, sådanna som ännu inte funnit sin plats på forumet, som ännu inte gjort sig hörda eller blivit sedda, om inte - så finns det en nu. :)

Tänkte inte dra ngn gigantus enormus presentation av mig själv men jag kan ju iallafall skriva att MTB är ngt nytt för mig men det är också ngt som känns väldigt rätt. Köpte en Kona Cinder Cone '05, och jag är så kär så. Om ngn är intresserad av lite mer ocyklisk fakta så är jag tjugotre, bor tre mil söder om Jkpg, sem. vik som personlig assistent, blir troligtvis student i höst, pysslar med mkt - klättring, skidåkning, cykling, friluftsliv, har många... för många?... bollar i luften, men hur eller hur så ler jag brett när det blir lite svettigt och kämpigt. Min stund i rampljuset ... är över. :)

/LINDA

Nyhappyist
Välkommen till Happy Linda ;-)

Låter som du kommer att passa in perfekt i detta glada gäng, och du delar intressen med många här så det kan bli hur bra som helst det här.

Bosse

Nyhappyist
Tack tack, jag tror jag kommer att trivas som fisken i vattnet! :)

iMats: Snudd på, utanför Hok, en och en halv mil från Vaggeryd. Och nee, det är verkligen inte överbefolkat med cyklister i Jkpgs län. Får allt bli bättring på det...

Nyhappyist
GummiAnkan: :) Kul med lite ortbefolkning. Har cyklat uppe på Öxnehaga 2 ggr och lite hemmavid. Mer än så har det inte blivit än. Vet ju att det finns mtbspår på IKHP och Hallby också. Vart cyklar du?

Nyhappyist
Välkommen! Själv fyller jag happyår idag, såg jag nyss! Eftersom jag har skrivit 2357 inlägg på dessa 365 dagar så gör det 6,4537.. inlägg per dag. Det är sjukt. Bli inte galen.

Nyhappyist
Johan S: Du nosar mig i röven, jag låg på 6.5 inlägg om dagen mitt första år... Har försökt skära ner lite, inte fanken går det! Jag är beroende!

Ett varningens ord: Låt inte Happy ta mer än 1 timme varje dag. Annars går det som för mig...

Nyhappyist
Så sant så sant! så borde man tänka oftare tror jag.

> -----------------------------
> Utan hinder, ingen hinderbana
>
> `·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
> `·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>

/evelina*

Nyhappyist
Muerto skrev:
-------------------------------------------------------
> Johan S: Du nosar mig i röven, jag låg på 6.5
> inlägg om dagen mitt första år... Har försökt
> skära ner lite, inte fanken går det! Jag är
> beroende!
>
> Ett varningens ord: Låt inte Happy ta mer än 1
> timme varje dag. Annars går det som för mig...
>
Allvarligt talat: Ska vi starta en AH-grupp?

Nyhappyist
Linda skrev:
> GummiAnkan: :) Kul med lite ortbefolkning. Har
> cyklat uppe på Öxnehaga 2 ggr och lite hemmavid.
> Mer än så har det inte blivit än. Vet ju att det
> finns mtbspår på IKHP och Hallby också. Vart
> cyklar du?

Cyklar mest uppe vid Hallby och Axamo, ngn gång vid Öxnehaga.

Nyhappyist
Verkligen kul att det är fler och fler tjejer som dyker upp här! =)
Könsfördelningen kanske jämnas ut snart? =)

Säger och hej och välkommen!

Nyhappyist
Burner: Kan du inte leta rätt på en gammal glömd tråd från 2004 och spamma 43 inlägg så får du det gjort? ;)
För visst är det väl 1000-gränsen som ligger och spökar en kväll som denna?

Och välkommen hit Linda!

Nyhappyist
Jaha då var det trådkapning igen då. Skärpning, det här var ju Lindas tråd >:-|

Linda skrev:
>Och nee, det är verkligen inte överbefolkat med cyklister i Jkpgs län. Får allt bli bättring på det...

Ni får ju åtminstone besök av 17000 cyklister varje år, det är inte alla län som får det :-))

Nyhappyist
Muerto skrev:
> Johan S: Du nosar mig i röven, jag låg på 6.5
> inlägg om dagen mitt första år...

Barnrumpor...

Välkommen Linda!

Nyhappyist
lundatok skrev:
> Jag tycker att vi borde ha en topplista och ett
> rankingsystem utifrån dom som postar mest.

Det främjar bara att folk skriver en massa skitinlägg för att klättra på listan. Själv skulle jag gärna krypa nedåt ett par hundra hack men jag har så dålig karaktär :(

Nyhappyist
Vad glad jag vart när jag logga in igen och fått massor med svar, sen att hälften var drivvel om 1000 inlägg och annat tjafs ;) men jag känner mig välkommen i vilket fall. Och jo du, Burner, fortsätter du i det här tempot så sitter du snart som en smäck på skitsnackarlistan *flin

Mathz: en 05:a och en mkt mkt trevlig cykel (så säger väl iofs alla om sin allra första hoj :))

Gummiankan: Axamo - var då? Och på Hallby finns det mtbslinga eller är det de vanliga spåren som gäller? Har varit uppe och åkt skidor ett par ggr på Hallby men då blev det mest ligga och nöta konstsnö. Vilka alternativ finns? Eller vart ska jag inte cykla förrän jag blivit aningen bättre? Perfekt att ha ngn att pumpa på info - grattis! :)

Tillbaka
Topp