NYHET! Wahoo Speedplay Pedal
Bike Pedals | Clipless Pedals Online
Shop Wahoo Fitness' top-quality clip in bike pedals. Choose from the best clipless performance cycling pedals: Speedplay dual-sided adjustable bicycle pedals.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De släpper en effekmätare inom kort vad jag förstår...Är det allvarligt ingen effektmätare i nån av pedalerna eller missar jag nåt? Då är det ju inget roligt.
De släpper en effekmätare inom kort vad jag förstår...
www.dcrainmaker.com
Hoppas de håller en normal prisbild...Ja, jag såg det hos DC Rainmaker nu. Då blev det ju genast lite mer intressant.
![]()
Wahoo Relaunches Speedplay, Announces Power Meter Plans (POWRLINK Zero)
It’s been roughly 18 months since Wahoo announced the acquisition of Speedplay. Since then the company reduced some 50 different …www.dcrainmaker.com
Givet vad som står hos DCR så lär de ta rätt bra betalt. Läge kanske att köpa upp sig på ett par speedplay till innan priserna drar iväg.Hoppas de håller en normal prisbild...
wahoo brandad speedplay pedal eller missar jag nått?
Priset lär ju som dcrainmaker skriver hamna runt vad garmin tar.Givet vad som står hos DCR så lär de ta rätt bra betalt. Läge kanske att köpa upp sig på ett par speedplay till innan priserna drar iväg.