Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
C-dale sa:Vallåsen kör sittlift även på sommaren!
Pelle Hå sa:Skistar kommer hålla alla sina anläggningar stängda under sommaren 2017. De hoppas att på så sätt spara in på personalkostnader och få en s.k. rekyleffekt under 2018. Då förväntar de sig en rejäl ökning av gäster pga ett års frånvaro. Man saknar inte kon förrän båset är tomt s.a.s.
Fast det är bara ett rykte.
Pelle Hå sa:Skistar kommer hålla alla sina anläggningar stängda under sommaren 2017. De hoppas att på så sätt spara in på personalkostnader och få en s.k. rekyleffekt under 2018. Då förväntar de sig en rejäl ökning av gäster pga ett års frånvaro. Man saknar inte kon förrän båset är tomt s.a.s.
Var får vissa personer allt ifrån? Fascinerande att du vet mer än oss som suttit med på möten med Skistar om cyklingen i Åre (jag har ingen aning vad dom har för planer med Sälen). Tvärtom, Skistar är mer positiva till cykling än någonsin förr. Åre Bike Park kommer vara öppen i sommar.Pelle Hå sa:Skistar kommer hålla alla sina anläggningar stängda under sommaren 2017. De hoppas att på så sätt spara in på personalkostnader och få en s.k. rekyleffekt under 2018. Då förväntar de sig en rejäl ökning av gäster pga ett års frånvaro. Man saknar inte kon förrän båset är tomt s.a.s.
Bladin sa:Jag har hört rykten om att det ska öppnas en park utanför Östersund, i nån mindre skidbacke. Kommer inte ihåg vad orten heter.
Edit: Åkersjön ska det tydligen vara.
De har tydligen facebook sida och hemsida ?
Vernersson sa:Seriöst, var har du hittat detta?
Det hela motsägs iaf av vad som står på bikingare.com
imrog sa:Yxbacken i Norrköping hörde jag nått om..
dhgubbe sa:Finns det nyheter o rykten om bikeparks inför säsongen?
Pelle Hå sa:En lördag efter klockan 02 så kan det tänkas att allt som skrivs inte är helt sant. Fast tråden handlade ju om sprida rykten, så varför inte?
Bra där, Vernersson! Källkritik! =)
Pelle Hå sa:En lördag efter klockan 02 så kan det tänkas att allt som skrivs inte är helt sant. Fast tråden handlade ju om sprida rykten, så varför inte?
Vem som skrev inlägget tyckte jag var lätt avslöjande också.. Men alla har visst inte samma humor uppenbarligen :)rekrevs sa:Pelle Hå sa:En lördag efter klockan 02 så kan det tänkas att allt som skrivs inte är helt sant. Fast tråden handlade ju om sprida rykten, så varför inte?
Det där synade jag på ca 0.2s :)
H. sa:Alltså. Inte för att vara sån, men hur kunde man undgå ironin i Pelle Hås inlägg?
H. sa:Alltså. Inte för att vara sån, men hur kunde man undgå ironin i Pelle Hås inlägg?
Luthman Photography sa:H. sa:Alltså. Inte för att vara sån, men hur kunde man undgå ironin i Pelle Hås inlägg?
Ja, jag tyckte att det var ganska roligt :)
Glisseur sa:"Det var inte meningen. Jag var full."
fred_sv sa:Det byggs en ny bike park i Toröd Stenungsund.
Se Facebook
Leffe sa:fred_sv sa:Det byggs en ny bike park i Toröd Stenungsund.
Se Facebook
har du en länk?