MagerValp
Aktiv medlem
Nytt spår i Ruddalen!
Mestadels. Inte helt lätt att hitta på alla ställen.Är fortfarande blå slingan uppmärkt?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mestadels. Inte helt lätt att hitta på alla ställen.Är fortfarande blå slingan uppmärkt?
Jag instämmer att det är svårt att få till ett bra flow. På östra sidan har jag en favoritslinga, men på västra sidan är det Slottsbergsmosse 1 som jag försöker koppla samman med Shortcut 4. Men sen då?
Låter intressant! Hakar gärna på nån gång om du vill visa.Snarare oregelbundet, men jodå. Finns en hel del kul nya grejer uppe vid vattentornen också.
För de som kan banan är det inte svårt men som förstagångcyklist är det stop and go i stort sett hela tiden. Jag förbättrar bara där det är redan målat så det blir tydligare.Tänk på att det inte är en officiell bana utan bara ett föreslaget sätt att knyta ihop de stigar som finns. Är de blåa markeringarna svåra att följa någonstans? Det var några som bättrade på dem lite här om året.