Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Efter lite trådarkeologi på Happy igår kom jag hem med en påse såna här idag.
Visa bilaga 550906
Kan inte påstå att jag provat speciellt många olika sorter och det var länge sen jag åt senast. Har för mig att jag tyckte den brittiska, Kettle eller vad de heter var klart bättre. Vinägerchipsen är nog heller egentligen ingen direkt favorit. Stoppar chipsen i munnen och tänker blä och i nästa sekund tänker man att man vill ha mer. Kommer osökt att tänka på Simpsons-avsnittet Tomacco där tomat och tobak med hjälp plutonium korsas och blir starkt beroendeframkallande.Föråt mig på salt/vinägerchips under en sommar i GB i min ungdom.
Dock har de under senare år blivit en favorit igen.
Jag brukar köra dessa. Tycker de har den "rätta" smaken.
Hur är Estrellas västkustvariant?
Visa bilaga 550945
De där är mina favoriter. Och så Pringles förstås, så sura att tungan krullar sig.Efter lite trådarkeologi på Happy igår kom jag hem med en påse såna här idag.
Visa bilaga 550906
Lay's är inte brittiskt. Vill du ha nåt slags orginal så är det nog Tayto som gäller, inte heller brittiskt men Irland iaf. De gjorde i alla fall de första vinägerchipsen.Bäst är väl Lays? Äkta brittiska chips.
Och favoritanekdoten är att de faktiskt går att korsa på riktigt och resultatet blir frukter med dödligt mycket nikotin i. https://en.wikipedia.org/wiki/Products_produced_from_The_SimpsonsKommer osökt att tänka på Simpsons-avsnittet Tomacco där tomat och tobak med hjälp plutonium korsas och blir starkt beroendeframkallande.
Se på fan! Amerikanskt! Då har jag levt i synd och otukt i så många år.Lay's är inte brittiskt. Vill du ha nåt slags orginal så är det nog Tayto som gäller, inte heller brittiskt men Irland iaf. De gjorde i alla fall de första vinägerchipsen.
Tycker Estrellas västkustvariant är bra. Kanske tillochmed som jag föredrar dom. Lagom med vinäger och mycket salt.Föråt mig på salt/vinägerchips under en sommar i GB i min ungdom.
Dock har de under senare år blivit en favorit igen.
Jag brukar köra dessa. Tycker de har den "rätta" smaken.
Hur är Estrellas västkustvariant?
Visa bilaga 550945
Köp aldrig popcorn i tyskland!Vinäger på chips är vidrigt. Vad skall de hitta på härnäst, socker på popcorn?!