Öijers egen träningslokal + coach *bilder*

Cykelfrugan

Ny medlem
Idag har Herr Öijer invigt sitt cykelrum som träningsrum. Verkade som han tyckte att det blev liiite varmt inne där så dottern har agerat coach och hållit koll på pulsen samt fläktat honom lite vid behov. Jag passar på att lägga in detta medan Herr Öijer duschar. Hoppas han inte straffar mig sen. ;)

Än så länge går det bra..
DSC08837.JPG ht=725

Coach Emily kliver in och tar tag i saker..
DSC08846.JPG ht=725

Svett Svett
DSC08852.JPG ht=725

---------
Fru Öijer

Fjärdebrunn skrev:
-------------------------------------------------------
> Vad är det som låter???
>
> Åh, det är bara pappa som svettas i
> garderoben...
>
> =O

LOL!

Jag ser att han gav upp balkongen iaf =)

Jag sitter nog heldre på klubbens "nya" spinninglokal än i en garderob :D

Funkade det fint för er då cykelfrugan?

Gav upp balkongen? Tror du att han nånsin funderade på det? Jag skulle vilja att han satt därute men han är så kinkig så han ville prova garderoben. Men imorgon ska han nog till klubbens höla. Jag har lovat att köpa en fläkt till honom så han kan sitta härinne men kom snabbt fram till att vi ju ska flytta snart..eller sen..typ. Iaf nån gång. Hehe..

Kolla vad han har fått flickan att göra!
DSC00364.JPG ht=725

Se vad hon "läser". Helt frivilligt tar hon tidningen och läser den i sängen en kväll. Helt sonika!
Ja vad ska man säga.. vi är alla "skadade" här hemma nu.

Jag måste bara påpeka att jag inte påverkar henne att titta på mig när jag tränar eller sticker till henne Shimanos 2007 katalog..

Katalogen har jag kollat igenom noga och i förrgår när jag kom ut ur duschen så satt hon och läste i den. Varje sida. Sen på kvällen ville hon ha med den när hon skulle lägga sig för att läsa mer. :)

Och idag så sa jag att jag skulle köra testcykel hemma och då frågade hon om jag verkligen skulle köra testcykel hemma. När jag svarade ja så hoppade och upp och ner och ropade ja, ja, ja!
Sen tog hon sin lilla stol och ställde den en meter framför testcykeln och tjatade på mig tills jag började träna. Då sa hon pulsen titt som tätt och ville börja fläkta mig för jag svettades så mycket om näsan. :)

Oj , råkade se ditt roliga inlägg om "ny" träningslokal och bifogar en egen på min gamla...
Frågan är om det blir mest slitsamt för musklerna eller psyket på det här viset ?! :-)

Bilagor

• 1 trainerpasset 004.jpg
    1 trainerpasset 004.jpg
    39.3 KB · Besök: 36
*skakar bara på huvudet och kliver ur tråden*

De är inte riktigt kloka dedär svettosarna.....heheh, man ganska roliga.

Tillbaka
Topp