Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Beställt ny klinga + diverse annat!
Men kunde ju inte hålla mig för en liten kvällstur i lampsken så jag stack ut halv nio.....hela skogen blev John Bauerskt trollmagisk. Riktigt kul cykling trots strulande växlar. Vill inte tänka på om lampor + garminkompassen skulle braka samtidigt mitt i ingenstanset :O
Körde medsolssolo...lite taskig balans på spängerna pga lampljuset.
Ade skrev:
-------------------------------------------------------
> Såg trevligt ut:)
Fast att sen komma hem nästan kl 22:30 och varva ner, duscha äta kunna sova för att komma upp i rimlig tid är nästan JOBBIGARE än att cykla ;P ZZZzzzZZZzzz....
Någon som är sugen på cykling på lördag kväll/söndag fm/em/kväll? Har enorm abstinens efter två veckor på sicilien med endast italiensk mat, bad i pool och rosévin på menyn.
Det var en kanondag i Lunsen idag. Vi (jag och dh_nisse) cyklade till lunsentorpet sen mot fjällnora för att vika av mot flottsund igen. Lite blött på sina ställen (=halt!) men otroligt skönt att ha lite svensk skog under hjulen efter två cykellösa veckor på italiensk-mat-och-vin-diet i 31GrC värme.
Dock pajade dragkedjan på min sadelväska och min iPhone föll ur. När vi stod och försökte komma in på iCloud från en androidtelefon (går ej) mötte vi ett par trevliga cyklister som var påväg in mot skogen. Vi stannade och diskuterade lite, och kom fram till att de skulle hålla ögonen öppna på vägen. Jag hade bråttom hem p.g.a. sjuk fru och vilda barn så jag hade inte riktigt tid att cykla in i skogen igen utan tänkte att det får bli en ny 5S (eller vad de kommer heta) när den nya kommer. Efter en liten stund ringde dh_nisses telefon från mitt nummer. Rejäl lättnad då det alltid är surt att vara utan telefon en längre tid. Telefonen är återkommen i mitt ägo igen.
Vi planerar i varje fall att köra TT:n de närmaste dagarna. Måndag eller tisdag. Avfärd: ca 18.00-18.30 från Carolina med målsättning (tempo) att vara hemma innan det är helt becksvart. Någon som vill med?
Synd att man inte äger någon pannlampa. Lampkörning lät spännande...
Vi kommer rulla 18.30 från skitotal imorgon. Siktar på TT:n och en tid under timmen.:)
Har lampkörningsvaka med mig själv och Happy! Om en kvart är det tisdag och onsdagscykling så då kan man gå och lägga sig och känna att IDAG får jag cykla :-)
Jag dyker också upp. Glömde lägga lampan på laddning så jag hoppas det finns lite kräm kvar sen förra gången. Annars lyser väl ni så man klarar sig :-P
fredde82 skrev:
> Ok, då ska jag nog kunna hitta:)
> Då blir det första gången för mig som jag är
> med, hoppas ni har överseende med ev. lägre
> tempo.
s skrev:
> Shorts funkar nästan året runt. Komplettera med
> knävärmare eller knäskydd när det blir kyligt.
Fungerar bara om man har ett lager "hull" som värmer ;)
Passerade Plantskolan på CK Uniträningen och stötte på en kille med en Specialized anpassad för lite mer fallhöjd som med oro på rösten frågade om vi var Happygänget. Lättnaden var påtaglig när vi rullade därifrån.
Tack för en trevlig lamptur! Fin uppslutning med 10 pers! Bra ljus i Lunsen ikväll med 20000+ lumen och riktigt mysigt att ligga en bit bak och se en slingrande orm genom skogen :-)
s skrev:
> Lulle skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Fungerar bara om man har ett lager "hull" som
> värmer ;)
>
> Ull menar du väll?
Vissa badar ofta i Lunsen och då är ull väldigt bra....(menar ingen speciell...eller hur)
Underbart att få fin guidning på Lunsenstigarna. Och lampkörning förhöjer upplevelsen, bra fartkänsla när det tajtar till lite bland buskarna. Tack tack.