Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
lachamello skrev:
-------------------------------------------------------
> En sväng i Lunsen... det låter kul. Det var
> minst ett dygn sen...
>
> Plantskolan 10.30?
Orv skrev:
> Jag är med - Ralf kan inte bestämma sig. Per, om
> han inte skall med, kan du lägga din hoj i min
> bil, i annat fall hjälper jag dig med
> tackräcket.
Tar för givet att Rals vill åka en dag som denna och eftersom jag är ensam i bilen stoppar jag helt enkelt in min i hoj i skuffen.
Tack alla för årets längsta och jobbigaste cykeltur. Måste kasta i mig en pizza eller tre för att få ork nog att lägga upp bilderna. Nästan sex timmar i Lunsen sätter sina spår.
Per skrev:
> Iofs är jag sugen men ska på ett sammanträde kl
> 20.00 av alla tider. Däremot imorgon tänkte vi
> hoja kl 18, samma tid o plats som vanligt.
OK, ska försöka hänga på.
Får bli lite tjuvträning på egen hand ikväll :)
Raffe och jag var ute och lajade lite i Nåsten på dan. Tror vi har en returslinga tillbaka från öster till Hundslädevändan nu - gäller bara att köra upp den lite. Här ett par bilder som vanligt:
Looks like you've all been having a good Spring, in our absense.
We had a wonderful time in the Atlas Mountains, Morocco. The biking was really good.
Clas, thanks for the help in getting my bike in shape, it was well suited to the terrain and held up well enough, although my rear shock suffered some kind of problem, but it didn't stop me riding. I've left that in the U.K to get repaired and will hopefully get it back in a couple of weeks.
Emma and I will do a full post about our trip when we have caught up on things. In the meantime, here's a photo of Emma in front of Toubkal, the highest peak in the Atlas, at about 4,100metres (I think). Lets hope I've remembered how to add pictures....
I know it's somewhat off topic, but I can't resist posting a few more photo's from our recent trip. Like I say, we'll do a specific trip post when we get the time...
Em is keen to go out riding this weekend, if anyone else is planning a ride.
Jimbob skrev:
> Hi Guys,
> I'd like to catch up on what's been happening
> about the May 1st ride too.
There has been some discussion about the Lunsen Happyride 1 May in this thread:
Awesome pictures, Emma & Jamie! Kind of makes our Lunsen pictures look a bit dull.
If you check out the current weather report it would be a shame not to bike this weekend.
I'm hoping for Lunsen on Saturday and/or Sunday. Any specific part you need to get your bike going again?
Yes, it looks like it will be a stunner this weekend.
My rear shock suffered some kind of failure on our third day in Morocco. I managed to ride the full week but there was lots of unhealthy noises. So, I've left it n England to be repaired.
andreaso skrev:
> Jag hänger gärna på. Om nån har plats över i
> bilen tackar jag inte nej till det.
Det måste gå - jag har en sån där grej man kan spänna fast bak och hänga en hoj på.
Tjena!
10:30 vid plantskolan låter bra, jag hittar!
Har precis varit ute en sväng i Nåsten, första turen i svenska skogar sedan i höstas, underbart.
Vi ses imorgon!
/Emma