Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Körde Djäknegatan-Skarholmen tur-retur på Gula stigen idag. 1 timme och 20 minuter enligt datorn. 2.1 liter enligt CamelBak. En luftfärd över styret enligt höger lår. Jag har numera low riser på vänstra styrsidan och somewhat lower riser på högra. Snyggt!
Var ganska ensam på kvällens tur, var höll ni hus alla? Tog i alla fall och lunsade lite, vanliga rutten från Flottsund till Bergsbrunna och vidare mot torpet och ut. Lite lagom svettotempo sådär.
Undrar om jag har någon infektion i kroppen för jag känner mig lite trött. Eller kan det va något annat.....
pepe skrev:
-------------------------------------------------------
> Var ganska ensam på kvällens tur, var höll ni
> hus alla? Tog i alla fall och lunsade lite,
> vanliga rutten från Flottsund till Bergsbrunna
> och vidare mot torpet och ut. Lite lagom
> svettotempo sådär.
Det tror jag nog. Tar med mig hojen jag också och trampar runt lite med Raffe i Komården medan vi väntar på er målgång. Lite kort med 10 km för Ralf - passar väl kanske bättre för mig.
Jävla idoter till Irländare på CRC som inte kan få iväg ett jävla paket. Och dumma tyskar/svenskar som tar en vecka på sig att langa ett växelöra till Sverige... *morr*
ha. om man skall beställa från crc så måste man kolla att de har saker i lager. annars kan det ta oändligt lång tid minus lite grand... förstår att du vill cykla. fast i göteborg regnar det så det är inte så spännande...
krito: Skiten fanns i lager. Trust me... Mailade kundtjänst igår och fick svaret att det var skickat. Men jag vetefan alltså, står fortfarande processing på hemsidan. :(
Tjena! Är rätt ny på mountainbike o sugen på att cykla med några som hittar i skogarna runt uppsala, kan man hänga på "onsdagscyklisterna" ikväll? Om det är några som tänkt köra dvs.
ja me tanke på hur bra mårten R var i downhill spåren så måste ja ju säga att man inte blir så förvånad att han kör där han kör :D alltså inte tvekar så mycket näre blir brant :D
Jag kan meddela att Nåsten (lederna Nåstentraversen och Ekensberg -Fäbodarna http://www.lowdin.nu/Mtbruntuppsala/First.htm) var erbarmligt blöta, leriga och hala, särskilt för en nybörjare som jag. Cyklade vilse gjorde jag också, men med karta och gamla orienteringskunskaper gick det bra.