[OnsdagsTempo] 18:00 Franke's (gbg)

paprikan

Medlem
Elementet är en helt fredlig grönsak. En rundbana där man tar i så man kräks skulle vara roligt att testa. Förslag är Kållered runt så får man Streteredsbacken några gånger. Man värmer upp dit och kör sedan hårt i 60 min, fri fart och vill man kan man stå över ett varv och sedan vara med och stöta. Extremt kul form av träning och mycket givande för låren....
Men vi kan köra det en annan gång!
Alm

gabbeon

Aktiv medlem
Jag kommer om yr har fel.

meteogram.png

Stisse

Ny medlem
Hinner inte imorgon, tisdagar passar bättre än onsdagar.
Å andra sidan så innebär morgondagens upplägg med tempo på målfarten 38 km/h snitt att jag troligen ändå skulle däcka med näsan i ölen sen på Frankes... Om jag ens skulle komma dit : )
Tar en repa efter jobbet idag istället - tog racern hit imorse och tar en omväg via Hällingsjö => Hindås hem. Och nästa vecka är det mest finputsning på löpningen inför Gbg-varvet som gäller. Men sen, då SKA jag med - om vi kör en mer "normal" onsdags-tur d.v.s. Det finns då ändå alla chanser i världen för mig att bli avhängd, kränkt och lycklig.
Have fun!

Poxeman

Aktiv medlem
Jag kommer vinka och säga hej när ni susar om oss TriathlonVästare som ligger och kör lagtempo nere vid Lindome...

0range

Ny medlem
Helt okej tur :D

tot: tid:01:27:08, dist:51.95km, snitt:35.8km/h
Frankes->Ericson, tid:00:14:53, dist: 7.00km, snitt:28.2km/h
Ericson->kba: tid:00:27:19, dist:18.99km, snitt: 41.7km/h
Kba->Ericson: tid:00:29:21, dist:18.91km, snitt:38.6km/h
Ericson->Franke's: tid: 00:15:34 dist:7.05km, snitt:27.2km/h

Opiegårds Amirillo och Single hop ihop med pommes med mayo var inte dumt efter årets skönaste tur.

Stisse

Ny medlem
Oj, det är så att vägskyltarna snurrar runt när ni drar förbi : )
41 i snitt - imponerande.
I dom farterna så har jag hört att kinaramar imploderar. Bäst att inte prova.

riktig trevlig tur i kväll, vi blev ju knappt blöta :-). Det var hur kul som helst att få åka med och känna farten!

Bara man e glad :-)

Leo

Ny medlem
Det blev en fin runda ikväll med bra fart! Riktigt kul att köra temposträckan och det gjorde vi bra. Trots att vi bara var fem så gick det att snitta 40,3km/h på hela temposträckan. Bra kört alla, tack för ikväll!

/Leo

gabbeon

Aktiv medlem
Leo skrev:
-------------------------------------------------------
> Det blev en fin runda ikväll med bra fart!
> Riktigt kul att köra temposträckan och det
> gjorde vi bra. Trots att vi bara var fem så gick
> det att snitta 40,3km/h på hela temposträckan.
> Bra kört alla, tack för ikväll!
>
> /Leo

Jepp, det var skönt att yr hade fel för en gångs skull åt rätt håll. Jag tror du o paprikan jobbade minst för två, så vi var nog sju.

Poxeman

Aktiv medlem
Ni är galet starka!
Jag klarade tolv minuter med Tri-Västs andragrupp innan jag poppade, då hade vi 40,8km/h i snitt.

Mötte er sen när jag rullade solo resten av träningen.

Topp