Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
uj, nu blev det mer komplicerat.. bra länk till mässinfot. 75kg-kravet på FRM 290 klarar jag inte ens om jag drömmer, isåfall blir det till att banta 15kg. Men de andra fälgarna verkar ju rätt OK, även om jag får banta 3kg..
Går alltid att bygga lättare men jag väger 88 och tyckte inte att de var flexiga. körde två dagars hård stigcykling. Tror att det svenska priset borde hamna runt 15 000 kr. Jag körde modellen som sitter på epic, alltså med genomgående 142-axel.
Limited lifetime guarantee? betyder det att de garanterat har en begränsad livslängd?
Eastons nya har en no questions asked garanti men är ett AM-hjul. 1590 gram i 29" känns också ganska tungt.
Funktion kanske kan vara en faktor som är ganska viktig på de optimala race-hjulen, då är roval helt plötsligt ganska bra trots sin höga vikt
Om du tar en titt på alla mer eller mindre blinga 29ers i Lkpg så kommer du att hitta många hjul baserade på NoTubes ZTR Flow / 355. De kan man med fördel kombinera med Stan's tubeless för låg vikt, bra grepp och bra komfort. Plus en herrans massa latexgegga och fula ord i cykelverkstan om man är en klant när man mekar. :)
Såna hjul behöver man heller inte nöja sig med att bara drömma om, för de behöver inte bli ohemult dyra.
Här är race hjul i budgetklass man kan slå till på på en gång! <http://cnc-bike.de/product_info.php?cPath=320_132_667&products_id=7393&osCsid=8e3a0075e0201f00abc37c0a6d22d645>