rejser skrev:
-------------------------------------------------------
> var väl det som var grejen nu, att hon eventuellt
> skulle bli norska när hon funderade på
> giftermål med sin norrman.
Det låter ju befängt, jag är gift med en finlänska och jag har banne mig inte blivit erbjuden nått medborgarskap i skyttenationen Finland. Dessutom kan man ha dubbelt medborgarskap så hon kan nog välja att fortsätta tävla för Sverige när hon flyttat till Tönsberg........âven om hon troligen skulle vinna på att köra för Norge med tanke på att allt dem kunde skicka ner till OL var en gammal 39 årig donna med skjutvapen i lommen.
Såg ett inslag om Anita Valen som den norska representanten heter, om när hon tränar i Belgien. Hennes man och tränare (hur kommer det sig att det så ofta är både lovers och tränare förresten?) tycker att hans fru inte är säker nog på sina pass, att det finns så mycket blottare och onanister i Belgien, att han utrustat henne med en startpistol som hon har med sig ut. Norsk tv intervjuade Anita en tidig morgon ute i skogen och plötsligt hörde Anita nått som knakade och ryckte fram pickan och drog av några salvor....helt sjukt...inte fan kan det vara så tätt mellan våldtäcksmännen ute i skogen en vanlig vardagmorgon?
//A