OS i Rio - Cykel

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 33023
  • Start datum Start datum
OS i Rio - Cykel
I morgon. Damerna 13.30, herrarna 15.00 (eller det är åtminstone de danska sändningstiderna för det). Vi har danskt internet på företaget så jag kan se DRs nätsändningar.

Senast ändrad:
OS i Rio - Cykel
Aliide sa:
castrello sa:
Nu diskuteras det ju mest om filmandet men angåendd kraschen är det ju otroligt tydligt att hon kommer helt fel in i kurvan. Hon borde ju komma in från vänsterlinje. Men så blir det ju när man är stressad och trött. Vill påstå att hon kunde ta den kurvan bättre 999 ggr av 1000 på träning.

Du såg inte fordonen där? Var en knapp meter mellan henne och motorcykeln och plats för att gå ut i vägen när hon kanske märkte att hon missbedömt kurvan fanns inte.

Vilket fordon? När jag tittar på
ser jag inget fordon. MC:n som filmar ligger bakom henne och hon kan svänga precis som hon vill över vägbanan.

OS i Rio - Cykel
JT sa:

2YkFh5D2BGmo2xk6pJPux8ff.jpeg

OS i Rio - Cykel
JT sa:
Konkret sa:
Vad är det som stör ut tempo på herrar på tv 3 och 10?

Kenya-Japan i rugby

Eller om man ska vara seriös så är det i TV3 lagtävling i dressyr med svenskt deltagande och i TV10 tennis.

Oavsett vad man tycker om dressyr så är det inte så överraskande eller konstigt att de väljer att visa det då det finns svenskt deltagande.

Vad gäller tennis kontra cykel är det väl lite mer hugget som stucket vilket de skulle välja. Men tablåmakarna har väl kollat på happy och fått intrycket att titta på tempolopp är lika roligt som att se målarfärg torka och därför valt tennisen.

OS i Rio - Cykel
Av det kan man t ex dra slutsatsen att om man är man ska man ha ett kors i sin nationsflagga, men är man kvinna ska man ha färgerna rött, vitt och blått i densamma. ;)

OS i Rio - Cykel
Varför kör Stevens i ytterkurvorna uppför? Går ju knappast så fort att det inte går att ta en närmare väg utan att tappa fart. Eller är det så stor skillnad i lutning mellan inner och ytterkurva kanske?

Tillbaka
Topp