Spindelbenen
Aktiv medlem
OS i Rio - Cykel
När går tempoloppen av stapeln? Ja jag vet att jag kan söka men jag är lika lat som alla andra här.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Johan A sa:När går tempoloppen av stapeln? Ja jag vet att jag kan söka men jag är lika lat som alla andra här.
Stuvarn sa:Jo damerna kör 13:25-15:00 på 3:an men jag hittar inget om när herrarna kör?
Aliide sa:castrello sa:Nu diskuteras det ju mest om filmandet men angåendd kraschen är det ju otroligt tydligt att hon kommer helt fel in i kurvan. Hon borde ju komma in från vänsterlinje. Men så blir det ju när man är stressad och trött. Vill påstå att hon kunde ta den kurvan bättre 999 ggr av 1000 på träning.
Du såg inte fordonen där? Var en knapp meter mellan henne och motorcykeln och plats för att gå ut i vägen när hon kanske märkte att hon missbedömt kurvan fanns inte.
Konkret sa:Vad är det som stör ut tempo på herrar på tv 3 och 10?
JT sa:Konkret sa:Vad är det som stör ut tempo på herrar på tv 3 och 10?
Kenya-Japan i rugby
AndreasT sa:viaplay har 48h bakåt i tiden.
Cyclingtorrents.nlJenny W sa:För oss fattiglappar som måste jobba mitt på dagen, finns det något bra ställe att se tempot i efterhand?
GoranS sa:Fast kors och rött+vitt+blått verkar inte vara någon vinnande kombination för både Norge och Island saknas på topplistan.
geologen sa:GoranS sa:Fast kors och rött+vitt+blått verkar inte vara någon vinnande kombination för både Norge och Island saknas på topplistan.
Meh, det fattaru väl att det inte funkar att kombinera över könsgränserna!?
Funkar ju rätt bra med blott rött och vitt på herrsidan oxå...geologen sa:Av det kan man t ex dra slutsatsen att om man är man ska man ha ett kors i sin nationsflagga, men är man kvinna ska man ha färgerna rött, vitt och blått i densamma. ;)
clnr sa:De visar det ju på viaplay.
marr sa:clnr sa:De visar det ju på viaplay.
Finns inte i tablån?
Djensa sa:Rodden är inställd och de snackade om damernas TT istället. https://www.firstonetv.eu/en/stream/uk/5
hm sa:finväder...