Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
C-dale sa:Alla borde skicka skämskuddar till Viasat för deras oförmåga att värdera svenska medaljchanser. Ingen personal på mtbbanan är ju totalt värdelöst!
GoranS sa:Utser Jenny till dagens kränkare! F.ö. nästan lite för bra kört. Kändes aldrig riktigt nervöst, möjligen undantaget när hon blev tvungen att stanna till.
För en som inte har koll på skogscykling måste jag säga att hon ser ut att ha bättre flyt än många av konkurrenterna över de mer trassliga partierna och dessutom är det tusan mig inte mycket onödig överkroppsrörelse när hon cyklar om man jfr med t.ex. Neff som kränger hit och dit.
När går loppet? kan nog leta fram en, bara jag vet närPurra sa:Så är det någon som har tips på vart man kan fulstreama herrloppet ? Går det på dansk tv ? Finns det någon Holländsk stream eller kanske belgisk för den rätta känslan ? :)
50% av Sveriges os-cyklister tog medalj.Mooshie sa:Så, vad blir medaljsnittet för de få cyklister som fick åka till OS?
Grattis Sveriges alla cykelhandlare? =)MTBiker sa:Nu slår MTB igenom ordentligt i folkhemmet :)
json88 sa:Tårarna på pallen kommer nog att få genomslag vid Jerringprisröstningen, i konkurrens med bla fotbolls och brottartjejerna.
Det räcker nog inte till att peta Stenson från bragdguldet, men Jerringpriset kan Jenny få.
Men det kan ju komma en skidåkare i vinter, folk glömmer fort..
hm sa:Hesten har vi också .
50% av befolkningen älskar hestar
Crossmax sa:Kan man inte bara uppskatta prestationen utan att börja hetsa om Jerringpris och bragdguld? 4,5 månad kvar på året dessutom...
Jon sa:Innebandyfjollan i tv3-soffan tyckte att Jenny bara skulle "vara med och lära"
pme sa:Men oj vad jag saknade kommentatorerna från världscupen.
Ebbelee sa:Det är så skönt att se Rissveds mala ner motståndarna med en heldämpad vad det nu var för märke ;-)
Aliide sa:Hade man vetat innan att tevetre tänkte byta tablå hade man sett till att stanna i stan än att åka ut på landet i typ radioskugga och bara med sin lilla surfpott. Kul att få pusch-meddelande från DN om att Rissveds tagit guld och tänker o sitt stilla igen, "och så visade TV3 golf (el om det var 10)“'.
Nähäpp, så får man i efterhand veta att man alltså inte behövde missa loppet om man saknade Viasat OS. Fast man gjorde det ändå för de meddelade liksom inte tablåändringen någonstans (om de sa det i studion har jag dock ingen aning om eftersom jag inte hade något intresse för golfen). Men ett jäkligt stort Grattis Jenny!!!
abarth sa:Kan man se repris på detta lopp nånstans?!? Har letat febrilt eftersom jag var ute och tränade när dom körde...
aki sa:Stort jubel, såg ut som att hon gjorde precis som hon ville hela loppet!
Men vad hände egentligen med Neff? Hon var ju plötsligt långt efter, som efter en vurpa eller tappad kedja.