Berk
Aktiv medlem
OS i Tokyo 2021
Kom han inte två?
Ja, men flera, inklusive flämmiska kommentatorer jag lyssnade på, trodde att han var trea innan dom visade upp finishfoton.
Kom han inte två?
Ja, men flera, inklusive flämmiska kommentatorer jag lyssnade på, trodde att han var trea innan dom visade upp finishfoton.
Ahh. Jag kollade på dansk tv och det sade från start att han kom 2:aJa, men flera, inklusive flämmiska kommentatorer jag lyssnade på, trodde att han var trea innan dom visade upp finishfoton.
Trodde också det. Jaja, ännu bättre, då slog han alla i spurten, trots att ha dragit tio taktiska analfabeter till målet. På't igen, imorgon blir det sovmorgon, damernas lopp brukar väl vara lika galna, ser fram emot underhållning.
Ahh. Jag kollade på dansk tv och det sade från start att han kom 2:a
Måste vara trist att stå på start i Grand Tours eller OS med skivbroms, slagen på förhand liksom 😂Fälgbromsar.....😂🥳😱
Kanal 9 och kanal 5, sen tror jag även att Eurosport 1 kommer att sändaVar kommer man kunna se MTB? Har GCN men de lär ju bara köra landsväg?
7 mil kvar och ännu ingen körning att tala om I klungan.
9.30 drygt att köra in.
Kan tycka det.Dags att börja köra snart.
Tror jag inte då de hängt mer på bilen än varit framme och dragit. Snarare dålig coaching som fördärvat. Eller så är de inte i toppform.Lutar åt ett episkt fiasko för holländskorna, och även för övriga klungan.
Beror den huvudlösa körningen på utebliven coachning via radio?
Är det verkligen så säkert som kommentatorn på eurosport vill tro att österrikiskan håller, med bara 2:30 ner till de jagande med en hel mil kvar?
Episkt av Kiesenhofer!