Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Roden behöver du ju bara sätta om det blir fel höjd.Novisen sa:Kan man bara byta, låta bli att spänna den och se om den böjer sig?
Det låter farligt, man skulle ju kunna smittas av metal core.JT sa:Stäm ner till standard-D eller nåt annars.
Kristoffer R sa:De enda gitarrer jag brukar stränga "fel" är stålsträngade akustiska som jag kör med tunna elgitarrsträngar, trivs inte med fosfor-brons eller vad de heter.
Novisen sa:Dumt att låta gitarren stå utan stängar? Tycker det det ut som om kroppen spruckit lite runt halsinfästningen, så vill väl inte ha tjockare stängar på den av den anledningen heller.
ForesterGuy sa:...och idag råkade det bli en ny gitarr. Stratakropp och svartvit, precis som min första gitarr som jag köpte 1983, fast färgerna är omkastade och sen har den singlecoilpickuper iställetför humbuckers. Perfekt till sommarstugan.
Makten sa:ForesterGuy sa:...och idag råkade det bli en ny gitarr. Stratakropp och svartvit, precis som min första gitarr som jag köpte 1983, fast färgerna är omkastade och sen har den singlecoilpickuper iställetför humbuckers. Perfekt till sommarstugan.
Bilder!!! :-P