[OT] Behöver hjälp med en 'studie' om ledarskap

Micke S

Aktiv medlem
OBS, jag har fått in så många svar jag behöver. Ni behöver inte posta mera till mig nu. jag hålelr som bäst på och sammanställer.

Tack alla ni som hjälpte till med era åsikter.

Senast redigerad av en moderator:
ni som svarar behöver inte vara toppchef på Swebank eller så, det räcker med att ni har lite att säga i frågan bara. prodjektledare, ha egen målerifirma etc. bara ni utövar något form av ledarskap på andra männsikor utanför idrottens värld.

Kom igen nu Ville.

Njaa. jag tänkte på min bror först och främst. Han har hållit lite utbildningar och grejjer just i bland annat ledarskap har jag för mig och sånna här grejjer intreserar honom ganska mycket. Men jag är ltie osäker att han har exact vad du letar efter coh han pluggar annat idag.

Dock har ahn säkert någon polare som skulle funka....

Hittar du ingen annan kan du ju skrika till på pm så kan vi se om vi kan lösa något.

Borde finnas en hel hög här på happy som kan hjälpa dig istället:)

> Borde finnas en hel hög här på happy som kan
> hjälpa dig istället:)

det var det jag också tänkte, men tyvärr följde jag upp den tanken med att skriva det tråkigaste inlägget i happys historia eller nåt :)

ska jag somna med gott samvete lär jag få in ett gäng svar på mina frågor till ikväll. har jag skrivit för svåra frågor?

För någon som sysslar med ledarskap tror jag kanppast frågorna är svåra. nyttiga däremot kanske.

Micke S skrev:
-------------------------------------------------------
> det var det jag också tänkte, men tyvärr
> följde jag upp den tanken med att skriva det
> tråkigaste inlägget i happys historia eller nåt

Felet du gjorde var att bara skriva frågor. Vill man få svar på Happy ska man inte fråga något, man ska påstå saker. Inom en sekund eller två kommer då hetsigt bemötande av påståendet.

För att bevisa min tes använder jag det här inlägget som exempel.

det måste vara i frågeform, annars blir det svårt att summera nån sammanställning av svar på frågor. Jag tror inte min handledare godkänner en inklippt happytråd i mitt arbete.

jag är mer ute efter gemene mans åsikter i frågan. jag vill inte ha expertutlåtande, det har jag redan i mina böcker. jag vill bara se hur ledarskap uppfattas i samhället. och ska jag vara helt noga så står det inte ens i min uppgiftsbeskrivning att personen i fråga ska vara eller varit ledare. "intervjua personer om ledarskap".

Så alla ni som har åsikter i frågan får gärna hjälpa mig.

två fina människor har hjälpt mig hitills. Nog måste ni finnas fler på happy som kan svara på frågorna?

Micke S skrev:
-------------------------------------------------------
> två fina människor har hjälpt mig hitills. Nog
> måste ni finnas fler på happy som kan svara på
> frågorna?

Min fråga är hur dom har hjälpt dig...har du tömt pm-korgen?!?!?!

Det är bra info att veta...MUhahahaha...;-P

de kanske läste i mitt första inlägg :)

>>Ni får gärna klippa ut nedanstående- klippa in det i ett word-dokument eller ett mail, fylla i era åsikter och skicka till mikael.salomonsson@hotmail.com

Tillbaka
Topp