Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bikzz sa:Nej, finns bättre !!
.
En replik som aldrig yttras i filmen Casablanca (har du verkligen sett den?)!Bikzz sa:Den här är oxo bättre. Play it again, Sam !
HåkanC sa:En replik som aldrig yttras i filmen Casablanca (har du verkligen sett den?)!Bikzz sa:Den här är oxo bättre. Play it again, Sam !
/Håkan
Bikzz sa:Nej, finns bättre !!
.
JLarsson sa:Jag ser inga fyrkantiga glas, men annars verkar det ju lovande
Du tror inte tex Indiana Jones 5 blir bra alltså;)Paco sa:JLarsson sa:Jag ser inga fyrkantiga glas, men annars verkar det ju lovande
Har verkligen svårt för uppföljare som kommer så långt efter originalet. Har Hollywood verkligen så dåligt med idéer för nya filmer så dom måste gräva i arkivet för att hitta filmer som dom kan göra dåliga uppföljare på?
Snuten sa:Fin bild. Den har karaktär vilket kan vara bättre än att den är perfekt enligt någon gubbig fotoklubbsstandard.
Blade Runner har betytt enormt mycket för sci-fi-filmgenren. Läste boken på svenska ("Androidens drömmar" av Philip K. Dick) någon gång i ungdomen innan jag såg filmen och för en gångs skull blev jag inte besviken på filmen, de är så olika om jag minns rätt.
De som är intresserade av förhållandet mellan konstgjort och mänskligt liv kan också läsa Isaac Asimovs robotlitteratur.
Tyvärr buntas denna slags sci-fi ofta samman och förväxlas med sådant som "Sagan om ringen", "Harry Potter" och annan barnlitteratur.
zyklom sa:Du tror inte tex Indiana Jones 5 blir bra alltså;)Paco sa:JLarsson sa:Jag ser inga fyrkantiga glas, men annars verkar det ju lovande
Har verkligen svårt för uppföljare som kommer så långt efter originalet. Har Hollywood verkligen så dåligt med idéer för nya filmer så dom måste gräva i arkivet för att hitta filmer som dom kan göra dåliga uppföljare på?
geologen sa:Glaset är snyggt. Filmen bedrövligt kass.
Skräll. LöLgeologen sa:Glaset är snyggt. Filmen bedrövligt kass.
Atlas sa:Ghost in a Shell? Vahetteden nu med Tompa C med de tre som ser in i framtiden? Den är oxå bra.