jag ville också bara säga att jag köpt grejer på happy, utsidan, freeride och andra ställen under 20år och det går bra nästan alltid! massor med fina och roliga köp. och jag är helt ok med att det skiter sig ibland. går det bra 99 gånger av hundra så är jag supernöjd! lite trubbel och tjorv i livet hör till, men om folk vill hämnas och jävlas tillbaka så är det ju helt fritt fram för folk att göra som dom vill, kan ju vara kul och lärorikt och bra att va lite ond ibland! blir bara tråkigt när folk drar alla över en kam, dom flesta är vettiga, speciellt om en ringer och pratar telefon lite innan, det gillar jag. jag kommer fortsätta betala halva eller allt i förväg eller skicka grejer innan jag fått betalt även om det har hänt att jag åkt på en nit ibland. så väldigt ömtålig är jag inte, och vill inte vara heller. och känns värt att fortsätta behandla folk så som jag själv vill bli behandlad.
men ilska och jävulskap mot andra är en skatt så den ska riktas eftertänksamt tycker jag, gärna uppåt mot dom jävlarna som sitter på sina rövar och tjänar pengar på andras arbete. och mot snåla jävlar. plus mot taskiga jävlar och mot tengil och dens följare.
men, tjära och fjädrar är kul! hitta mr person och kleta in den i tjära och kasta fjädrar på den!
eller smyg in på natten och lägg knäckebröd under toasitsen, eller okokta makaroner, och så när den ska sätta sig och skita så knäcks det och den tror toasitsen går i kras! eller tejpa vattenkranarna så att det sprutar vatten på tröjan, eller skruva upp duschmunstycket och stoppa in blå vattenfärg och sätt till baks och så blir den blå när den dushar! eller eller eller knyt ihop alla dens skosnören! eller klipp av dom bara just lite för kort på alla skor! eller stoppa i en extra sula i alla skor så dom känns lite för små men den fattar inte varför! eller toapapper längst fram i skon som dom blir lite för tajta. eller stryk på stopp-och-väx (sånt nagellack som smakar skit så barn slutar bita på naglarna) på öppningen på alla dens ölburkar och kaffekoppar så det smakar skit, eller på ciggfiltrena. eller knyt fast ett snöre med massa tomburkar bak på dens bil eller cykel när den ska iväg! eller klipp av en cykelslang och trä på den på avgasröret på bilen så låter det som att den pruttar. eller sy in alla dens kläder bara pyttelite så den tror den gått upp i vikt lite, och så sy in lite mer varje vecka, terror! eller byt ut alla dens mandlar mot bittermandel. eller häll i laxermedel i dens sportdryck!
lycka till! det går att vara småsint och storsint på sammagång.