Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Går visst inte så bra det här, alla som hör av sig har någon ursäkt för att inte flytta in. Tror att Maria får erbjuda någonting extra... Typ att det ingår en specialized i hyran? Bostads- och CYKELlös cyklist är kanske vad som söks.
Tusen tack för hjälpen jerry! Kommer upp några snugga bilder i morgon.
(Har cp-vista så jag kan inte förminska bilder utan att använda en e-postredigerare som jag inte har. Om ngn har ngt annat smart knep så upplys mig!!!)
bruse skrev:
-------------------------------------------------------
> Monglo, jag ahr nåt jux du kan få, tar med på
> USB. Men jag vet ju inte om det funkar på
> Hastalavista.
Jerry är tydligen gårdagens hjälte... Bruse och jag drog ju som avlöningar när Maria pratade om att fortsätta med arbetet. Båda med riktigt bra undanflykter.
Det är inte optimalt att stå och måla i ylleunderställ. Det var obekvämt de två skruven jag skruva ut med egen medhavd polygriptång. Men de där mackorna såg smarriga ut... tror jag tar en liten promenad söderut...
Om du bara visste hur nära det var att du skulle kunnat fått en inneboende nu Monglo.. huuu, Men jag e glad jag får bo kvar ett tag till där jag bor i götelaborg. Men är på jakt efter 1hand. alltid lite lätt o roligt =)
Ser grymt ut btw, jag behöver åxå stänka färg på vägg o tak. Vad har kalaset gått på typ?
IrfanView är en mycket kompetent bildhanterare även om jag alltid svär när jag försöker komma ihåg kortkommandona. :) Annars kan man alltid till nöds fixa bilder i Paint som ingår med Windows.
Till årsskiftet lär SP1 till Vista komma, då kanske det blir lite ordning på det.
Scand skrev:
> Trist att jag ligger hemma med typ influensa, annars hade ni
> fått besök och hjälp.
Monglo skrev:
> Tusen tack för hjälpen jerry! Kommer upp några
> snugga bilder i morgon.
>
> (Har cp-vista så jag kan inte förminska bilder
> utan att använda en e-postredigerare som jag inte
> har. Om ngn har ngt annat smart knep så upplys
> mig!!!)
>
> Godnatt!
Nu har ni suktat oss med bilderna på lussekatter så länge så vi måste baka lite själva trots influensa, halsfluss och öroninflammation :(
Hoppas ni är klara med målningen snart.
Ja, jag har allt det där.. jag har varit hos läkaren och fått antibiotika nu.
Jag gick ur svenska kyrkan förra året så det kanske är det som jag blir straffad för nu?
Morfum skrev:
> Om du bara visste hur nära det var att du skulle
> kunnat fått en inneboende nu Monglo.. huuu, Men
> jag e glad jag får bo kvar ett tag till där jag
> bor i götelaborg. Men är på jakt efter 1hand.
> alltid lite lätt o roligt =)
>
> Ser grymt ut btw, jag behöver åxå stänka färg
> på vägg o tak. Vad har kalaset gått på typ?
>
> mvh.
Hmm, utan rabbater o happykompispris betydligt mer... På kreatima hade de 10liter för 509:- (rea). 86kvm 20 liter väggfärg o 20 liter takfärg ungefär. Vi har inte hunnit sovrummen ännu så vi kan behöva ngn lite till. Men räkna kanske runt 3000:- ord pris + prylar.
bruse skrev:
> Men för fan Monglo! Jag heter Bruse med s (inte
> happyiten s, utan bostaven s)!!!!!!!
>
> bruce med c (inte en person alls den där c) är
> nån helt annan!!!!