OT. Boxer lägger ner marksändningar.

gothia

Medlem
Boxer ( comhem/tele2 ) tar tydligen bort marksänd betal tv. Egendel i familj inte problem utan iptv kan man väl få från andra kanske billigare. Sommar stuga med 4g/5g mobilt internet kommer nog vara ett problem. Heds upp...

”För de kunder som inte har bredband idag har vi förmånliga erbjudanden” skriver Boxer som av en tillfällighet i sin Q&A…

Jag klarar mig, men för de som inte har bredband idag, med begränsad hastighet, eller enbart mobilt, blir det nog ytterligare minst ett par hundralappar de måste ut med varje månad. För att erhålla samma tjänst de har idag…

Nu har jag fått meddelande att mitt kort ska upphöra och att jag ska få en mini-hub istället. Iom med att den kräver uppkoppling med minst 25 Mbps har de även ett erbjudande om internet-uppkoppling - obegränsat mobilt bredband hos Tele2 för 49kr/månad i 2 år, därefter 149kr/månad. Det är väl ett riktigt bra erbjudande?

Nu har jag fått meddelande att mitt kort ska upphöra och att jag ska få en mini-hub istället.
Boxer Tv Hub Mini har mer och bättre funktionalitet än Tele2 Play-appen
Iom med att den kräver uppkoppling med minst 25 Mbps har de även ett erbjudande om internet-uppkoppling - obegränsat mobilt bredband hos Tele2 för 49kr/månad i 2 år, därefter 149kr/månad. Det är väl ett riktigt bra erbjudande?
+1

Nu har jag fått meddelande att mitt kort ska upphöra och att jag ska få en mini-hub istället. Iom med att den kräver uppkoppling med minst 25 Mbps har de även ett erbjudande om internet-uppkoppling - obegränsat mobilt bredband hos Tele2 för 49kr/månad i 2 år, därefter 149kr/månad. Det är väl ett riktigt bra erbjudande?
Det där låter ju nästan FÖR bra! :giggle:

Tillbaka
Topp