Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kurets sa:Man kan ju spekulera att könummer betyder ärendenummer i sammanhanget för inte sitter väl 10% av jordens befolkning och väntar på svar från MS support?
InTheZone sa:Vad menar du med "ta bort från datorn"? Menar du ta bort från outlook?
Googla "remove outlook account" eller liknade om det är det du vill. Eller så kan du ju avinstallera outlook, det fixar saken rätt bra också.
Skogling sa:Är detta på riktigt?
InTheZone sa:Här kommer ingen undan, den här tråden kommer leva minst hela helgen. Dessutom visar den på statistiskt viktig data om den allmänna datakunskapen i Sverige. I alla fall har den en väldigt hög träffsäkerhet vad gäller Staine's datakunskap.
staine sa:InTheZone sa:Här kommer ingen undan, den här tråden kommer leva minst hela helgen. Dessutom visar den på statistiskt viktig data om den allmänna datakunskapen i Sverige. I alla fall har den en väldigt hög träffsäkerhet vad gäller Staine's datakunskap.
Hörrudu, jag lärde mig vad en floppydisk var reda i början på 80-talet. Oc fixade till ett fungerande fakturaprogram i Pascal. 1984 redan. Sådeså,
https://nordvpn.com/se/faq/Paco sa:Tips på en bra VPN mottages gärna nu när kravbreven börjar dimpa ner hos folk.
Jeppe_E sa:staine sa:InTheZone sa:Här kommer ingen undan, den här tråden kommer leva minst hela helgen. Dessutom visar den på statistiskt viktig data om den allmänna datakunskapen i Sverige. I alla fall har den en väldigt hög träffsäkerhet vad gäller Staine's datakunskap.
Hörrudu, jag lärde mig vad en floppydisk var reda i början på 80-talet. Oc fixade till ett fungerande fakturaprogram i Pascal. 1984 redan. Sådeså,
Så du lever kvar i 1984 då alltså? :p Är det så vi skall tolka din oförmåga att radera ett mailkonto...?
*slap....dish*
staine sa:InTheZone sa:Här kommer ingen undan, den här tråden kommer leva minst hela helgen. Dessutom visar den på statistiskt viktig data om den allmänna datakunskapen i Sverige. I alla fall har den en väldigt hög träffsäkerhet vad gäller Staine's datakunskap.
staine sa:JA.Jeppe_E sa:Så du lever kvar i 1984 då alltså? :p Är det så vi skall tolka din oförmåga att radera ett mailkonto...?staine sa:Hörrudu, jag lärde mig vad en floppydisk var reda i början på 80-talet. Oc fixade till ett fungerande fakturaprogram i Pascal. 1984 redan. Sådeså,InTheZone sa:Här kommer ingen undan, den här tråden kommer leva minst hela helgen. Dessutom visar den på statistiskt viktig data om den allmänna datakunskapen i Sverige. I alla fall har den en väldigt hög träffsäkerhet vad gäller Staine's datakunskap.
*slap....dish*
Jag sysslar med cykling. Inte med data.
emmer sa:staine sa:JA.Jeppe_E sa:Så du lever kvar i 1984 då alltså? :p Är det så vi skall tolka din oförmåga att radera ett mailkonto...?staine sa:Hörrudu, jag lärde mig vad en floppydisk var reda i början på 80-talet. Oc fixade till ett fungerande fakturaprogram i Pascal. 1984 redan. Sådeså,InTheZone sa:Här kommer ingen undan, den här tråden kommer leva minst hela helgen. Dessutom visar den på statistiskt viktig data om den allmänna datakunskapen i Sverige. I alla fall har den en väldigt hög träffsäkerhet vad gäller Staine's datakunskap.
*slap....dish*
Annars brukar ju seriösa(?) cyklister nyttja gps, effekt, puls etc -mätning via Strava...
...men det går alltså cykla utan att samla data?
Jeppe_E sa:emmer sa:staine sa:JA.Jeppe_E sa:Så du lever kvar i 1984 då alltså? :p Är det så vi skall tolka din oförmåga att radera ett mailkonto...?staine sa:Hörrudu, jag lärde mig vad en floppydisk var reda i början på 80-talet. Oc fixade till ett fungerande fakturaprogram i Pascal. 1984 redan. Sådeså,InTheZone sa:Här kommer ingen undan, den här tråden kommer leva minst hela helgen. Dessutom visar den på statistiskt viktig data om den allmänna datakunskapen i Sverige. I alla fall har den en väldigt hög träffsäkerhet vad gäller Staine's datakunskap.
*slap....dish*
Annars brukar ju seriösa(?) cyklister nyttja gps, effekt, puls etc -mätning via Strava...
Staine samlar in datan manuellt med en kulram och lägger in det i sitt Pascal-program.
emmer sa:staine sa:JA.Jeppe_E sa:Så du lever kvar i 1984 då alltså? :p Är det så vi skall tolka din oförmåga att radera ett mailkonto...?staine sa:Hörrudu, jag lärde mig vad en floppydisk var reda i början på 80-talet. Oc fixade till ett fungerande fakturaprogram i Pascal. 1984 redan. Sådeså,InTheZone sa:Här kommer ingen undan, den här tråden kommer leva minst hela helgen. Dessutom visar den på statistiskt viktig data om den allmänna datakunskapen i Sverige. I alla fall har den en väldigt hög träffsäkerhet vad gäller Staine's datakunskap.
*slap....dish*