Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så att köpa 4 st samtidigt från samma handlare är sannolikt inte bra nog då...?Hittar du ett gäng paneler från samma tillverkningsserie, som gått lika länge,som du får gratis,kör hårt! Annars kommer det se ut som skit eller bara kosta pengar.
Äsch, åsikter är åsikter. Det som "ser ut som skit" för andra kan vara helt ok för dig. Jag personligen hade nog haft svårt för korset mitt i blickfånget oavsett kantbredd. En tanke: 4*50" är 100" = vanlig storlek för projektor. Skulle det kunna vara ett alternativ kanske?Så att köpa 4 st samtidigt från samma handlare är sannolikt inte bra nog då...?
NejHar inte hunnit plöja hela tråden, men har någon tipsat om en projektor?
Tack, men i så fall gör jag det.
Allt är relativt men nej en projektor i någotlunda prisklass ~10k kan inte mäta sig i ljusstyrka med en led tv. Men den kan vara klart ok beroende på behov. Ljudstyrka eller oljud är väl kanske inte knäpptyst men långt ifrån flygplan. 25-35dbHur är det med projektorer nuförtiden? Finns det några som inte låter som flygplan och som kan ge en tv en match i ljusare förhållanden?