Har inte heller märkt av att mina kläder färgar av sig, med ett undantag. Jag har en fin läderjacka, och den bar jag en gång med en ljus skjorta under, i ett regnväder. Skjortan fick brunsvarta fläckar där jackan hade legat emot. Men de gick faktiskt bort i tvätten, med lite fläckborttagare på. Faktiskt var det just den skjortan jag hade på mig under andraintervjun förra veckan! :)
Jag har några kavajer, och en hyfsat fin uddakavaj som jag ibland har tillsammans med jeans och skjorta. Det funkar, men jag vill ha mer variation än så. Och än en gång, jag vill inte gå klädd för mycket i mörka och neutrala kläder. Jag vill ha lite liv och färg! :)
Skor vill jag inte ha på mig hela dagarna inne, så jag planerar att skaffa nån form av sandaler för inomhusbruk. Att bära skor hela dagarna är ett säkert sätt att ta död på dem kvickt, i alla fall med mina vattenfall till fötter. De vill ha luft! Därför räcker det med ett par svarta "finare" skor så länge. Till och från jobbet, och kanske till nåt möte eller kurs, eller kundbesök.
Jag vet precis vad jag vill ha, så ni behöver inte tipsa järnet här i tråden. Det jobbiga för mig är främst att ta mig till olika butiker för att leta upp plaggen, och sen stå ut med att det svider i plånboken lite. :D