Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jawohl, SalzburgÖsterrike?
Mitt i prick, du kan dina kanonerHohensalzburg, antar jag?
Flyttdags?Kommer sakna den här skrivbordsutsikten.
Bara byte av arbetsplats. 500 m eller så men just utsikten blir jag nog utan.Flyttdags?
Jag har ju en bromsadapter i jobbväskan som jag borde lyckas lämna över innan du försvinner...
Det där funkar ju. Jag hade en grannkatt som gick på fönsterblecken och på ett cirkulärt metallformat balkongräcke tre våningar upp. Slutade en gång med fall ner då jag satt vid köksbordet och reste mig hastigt då jag märkte att det höll på att koka över på spisen och katten blev rädd, rivstartade och tappade fotfästet.Grannens katt hälsar alltid på när jag sitter på hemmakontoret.
Visa bilaga 798131
Men, hur gick det för katten?!!? Vilken cliffhanger...Det där funkar ju. Jag hade en grannkatt som gick på fönsterblecken och på ett cirkulärt metallformat balkongräcke tre våningar upp. Slutade en gång med fall ner då jag satt vid köksbordet och reste mig hastigt då jag märkte att det höll på att koka över på spisen och katten blev rädd, rivstartade och tappade fotfästet.
8 liv kvar.Men, hur gick det för katten?!!? Vilken cliffhanger...
Den sprang i alla fall iväg efter att ha landat.Men, hur gick det för katten?!!? Vilken cliffhanger...
Då tänker vi positivt och att det gick bra för den, men att den lärde sig en läxa av att gå förbi oberäkneliga grannar.Den sprang i alla fall iväg efter att ha landat.
Jag gick över och ringde på hos grannen men de var inte hemma vare sig då eller senare på kvällen. Åtminstone öppnade de inte dörren. Slutade med att jag skrev en lapp och la i deras brevinkast där jag beskrev vad som skett så att de kunde hålla lite koll på katten, både så att den inte ger sig ut på den typen av riskabla promenader och så att de kunde kolla att den inte hade fått några skador. Vad jag fattat händer det att de klarar fall, men ändå blir skadade. Fick aldrig någon respons på det och har inte sett katten knalla utanför mina fönster igen.
Eller så lärde sig grannarna och såg till att den inte kunde gå ut på deras balkong eller ut genom deras fönster.Då tänker vi positivt och att det gick bra för den, men att den lärde sig en läxa av att gå förbi oberäkneliga grannar.![]()
Igår, hm ...