Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rattnalle sa:Det där sista ska undersökas så fort jag kommer hem
Eh. Ja. Till mitt försvar jag har faktiskt provat. Det hjälpte bara inte :)me.I.am sa:Rattnalle sa:Det där sista ska undersökas så fort jag kommer hem
Har du kommit hem än?
Kung_Gustaf sa:"mobildatafråga"
Jag kommer inte längre in på Googlemail. Den står bara och laddar sidan om och om igen. Androidskittelefon Sony Z3 Compact. Chrome.
mikipedia_ sa:Kung_Gustaf sa:"mobildatafråga"
Jag kommer inte längre in på Googlemail. Den står bara och laddar sidan om och om igen. Androidskittelefon Sony Z3 Compact. Chrome.
Prova att slå av wifit om det är på? Annars reboot å påt igen.
Kung_Gustaf sa:mikipedia_ sa:Kung_Gustaf sa:"mobildatafråga"
Sjukt irriterande. Jag brukar alltid fråga om klantarslet som frågar har startat om datorn...
Här har jag gått med det här problemet i två veckor och så är det något så basalt... Tack! :D
Kung_Gustaf sa:mikipedia_ sa:Kung_Gustaf sa:"mobildatafråga"
Sjukt irriterande. Jag brukar alltid fråga om klantarslet som frågar har startat om datorn...
Här har jag gått med det här problemet i två veckor och så är det något så basalt... Tack! :D
Det finns program som läser ut ditt gamla lösenord på burken så att du kan logga in som vanligt. Har inte använt det själv så vet inte vad det heter men borde gå att googla fram.swedo sa:Tack - har tyvärr ingen annan burk. Vet att man kan köpa ett chassi som man sen kan koppla till en laptop via usb. En möjlig lösning om ingen har något annat förslag.
Nej. Iaf inte om du med "uppdaterar till Win 10" avser den automatiserande uppdateringen man erbjuds via windows update.GustavK sa:Försvinner alla filer om jag uppdaterar till Win 10??
pbeijer sa:Det finns program som läser ut ditt gamla lösenord på burken så att du kan logga in som vanligt. Har inte använt det själv så vet inte vad det heter men borde gå att googla fram.swedo sa:Tack - har tyvärr ingen annan burk. Vet att man kan köpa ett chassi som man sen kan koppla till en laptop via usb. En möjlig lösning om ingen har något annat förslag.
gabbeon sa:Inte data, men nästan:
Min XCover3 med android 5.1.1 har börjat glömma WiFi-nätverk. Förr i tiden var det aldrig problem att koppla upp sig mot kända nätverk, numera får man knappa in lösenord + ställa in proxy (AdBlock) _nästan_ varje gång. Störigt värre. Är det nåt känt fenomen eller är det min telefon som börjar bli dement? En annan egenhet som kan ha en koppling till detta är att när jag lyckas koppla upp till WiFit får jag meddelandet "Connected to network but internet connection may be down" eller liknande. Men det är inga problem att surfa på.
Edit: Fel telefon och felstavat.
clnr sa:Gigabytekortet har modernare processor med bättre grafikberäkning. Om inte HDMI-utgång är viktigt så hade jag valt Gigabyte-kortet.
Klavikel sa:Jag tänkte uppgradera en 4-5 år gammal minidator med nytt moderkort (integrerad CPU)