[OT] Djurplågeri!

[OT] Djurplågeri!
Så jobbigt med lite autistiska rättshaverister som ständigt upprepar sina insnöade åsikter utan att fatta --- !!
Grow up ! :cool:
Ja "Bikzz"! Har anmält detta inlägg till Admin! Detta med hänsyn till alla föräldrar som kämpar i en mycket svår vardag med barn som lider av Autism. Kan inte begripa öht att du kan sänka dig så lågt! Har också bett om att dina inlägg granskas tillsammans med "ooms". Tvivlar på att ni båda öht har här på "Happy" att göra!

Senast ändrad:
[OT] Djurplågeri!
Följt tråden ett tag nu och känner väl att jag vill peta in något eftersom det är ett ämne som är en stor del av mitt liv, och kanske kan jag nyansera diskussionen något.

Jag är själv vegan, i bemärkelsen att jag så långt det är praktiskt och möjligt försöker skapa så lite lidande för djuren som det går (Ja, det skapas gråzoner som går att debattera i oändlighet i och med orden "praktiskt" och "möjligt").

Men för mig är tankegången så simpel som att det är väldigt lätt att äta vegansk för oss i ett land som Sverige, så varför skulle jag inte göra det? Vist, om det är så att man helt ärligt inte bryr sig om att djuren dödas eller lider så har jag inte så mycket argument att komma med, förutom klimatet. Men det är mest en konversation där det slutar med att man skickar artiklar och studier till varandra för att sedan diskutera vem som finansierar studierna.

Men om ngn har en fråga till mig om ngt på området så ska jag försöka svara, om det så handlar om moral eller kostnaden för bönor.

Ps, söker också en Zeb.

[OT] Djurplågeri!
Eftersom jag ägnat 10 år av mitt liv som cykelmekaniker, kan jag nog påstå att jag hör lika mycket hemma här på "Happy", som någon annan.
Att "Happy", tillåter "sidotrådar" till cykling, visar inte bara på tolerans ifrån "Admin", utan ger dessutom oss alla möjligheter att diskutera andra ämnen.
Tyvärr drar detta, även till sig ohyra. Här är inte "Happy" unikt. Det ser likadant ut på andra forum. Men nu är inte "Happy", något globalt forum. Iaf inte ännu. Men vem vet?

Spyflugor dras till as, genom sitt fenomenala luktsinne! Därför finns dom också självklart här.
Vad kännetecknar då dessa "Flugor"?
Vill någon ta sig tid att läsa igenom den här tråden, kommer svaret av sig självt!

[OT] Djurplågeri!
Lämnar nu tråden för gott. Detta pga att fler människor skall slippa bli förnedrade och kränkta!
Det höll inte länge denna gång heller. Drygt 7 timmar sedan inlägget skrevs, och du har redan spytt ur dig 3 ytterligare inlägg där du angriper och aggressivt anklagar långvariga medlemmar och happy i stort…
Sorgligt att se.

[OT] Djurplågeri!
Så jobbigt med lite autistiska rättshaverister som ständigt upprepar sina insnöade åsikter utan att fatta --- !!
Grow up ! :cool:
Lite som den där jobbige fan som är inne i varenda tråd som handlar om långa cykeltävlingar och tycker att cyklisterna borde sluta tävla och i stället toura runt, kolla på utsikten och dricka öl? Eller den där paraplydrinksfixerade typen i skidtråden?

[OT] Djurplågeri!
Lite som den där jobbige fan som är inne i varenda tråd som handlar om långa cykeltävlingar och tycker att cyklisterna borde sluta tävla och i stället toura runt, kolla på utsikten och dricka öl? Eller den där paraplydrinksfixerade typen i skidtråden?

Precis, det är ju självklart !!

[OT] Djurplågeri!
I naturen själv är det en hel del djur öden så också där predatorer skada byttes djur men i bland så ser man tankeväckande saker som spår för några år sedan där två älgar där ena gått genom isen men den andra hade gått i land brutit av en hjälp kvist att räcka över att dra upp den andra älgen ur vaken där hade värkligen Villa se men spåren var entydiga på vad som hände före gått här.

Tillbaka
Topp