(OT) Filmtips - Singularity?

Snuten

Aktiv medlem
Är gräsänkling med barnen ikväll. Har jag tur knoppar de snart. Tänkte hyra ngt som frun inte vill se och barnen inre får se, typ våld, krig, sci-fi etc. Hittade Singularity på Sf-anytime där det brukar funka att strömma trots vår kackiga uppkoppling (tips på andra smidiga, lättbetalda hyrsiter mottages också tacksamt). Ngt att ha eller för tramsigt. Låter som en Terminatorkopia när man läser om den.

http://www.imdb.com/title/tt7312940/

Senast ändrad:
Har inte sett den, men läste någon recension som sågade den vid fotknölarna och att den inte ens var särskilt underhållande...

Såg både the Dark Tower och Alien - Covenant på ett flyg nyligen, tyckte faktiskt båda var rätt ok och underhållande.

Star Wars är inte riktigt min kaka. Betraktar det inte riktigt som sci fi, fast visst kan jag kolla det ibland. Har nog sett de flesta Star Wars-filmerna trots allt.

Annars tänkte jag på nya Blade Runner? Ligger den ute för att hyra? Är den ngt att ha?

Dark Tower hade jag glömt, den hade jag ju tänkt att se! Bra tips!

Om du läst The dark tower så se inte filmen, den är skräp. Om man inte läst bokserien kanske den är underhållande. Nya Blade runner är bra men den kanske inte finns att hyra än. Finns det inte en ganska ny film av Mel Gibson som tickar boxarna våld och krig? Minns inte vad den heter bara...

Tillbaka
Topp