[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
Västerås ser sjukt bra ut, men noll poäng och 0-4 i målskillnad efter fyra matcher. Stackars lag.

Sen får vi se hur Malmö bygger om laget när Pena försvunnit och Nanasi lämnat till ny rekordsumma för svenska exporter.

[ot] Fjollboll...
Jag gillar inte fotboll, inte på grund av fotbollen, utan spelarna och huliganenra.
1713637189778.png

[ot] Fjollboll...
Till skillnad mot våra småbröder Djurgårn och Bajen, så har vi en egen arena! De 2 är ju så mycket mindre att det räcker för dom att dela på samma... :cool:

[ot] Fjollboll...
Igår var det nattsvart men det är bara att bryta ihop och komma igen på torsdag i genrepet inför finalen i svenska cupen.
Eftersom jag håller på det riktiga AIK vet ja precis vad du menar. Jag har fått bryta ihop och komma igen så många gånger genom åren att jag tappat räkningen...ÄNDÅ hållar man på detta lag, märkligt....

[ot] Fjollboll...
Eftersom jag håller på det riktiga AIK vet ja precis vad du menar. Jag har fått bryta ihop och komma igen så många gånger genom åren att jag tappat räkningen...ÄNDÅ hållar man på detta lag, märkligt....
Man skulle kunna tro att du är Bajare med den attityden. Men det är väl så klart likadant för supportrar av alla lag utan vinnarkultur.

[ot] Fjollboll...
Skönt att Malmö till sist kunde avgöra trots Djurgårdarnas fula attacker. Hoppas Oliver Berg inte blir borta länge.
Lite väl hård tackling från Une men Tokmacs röda borde egentligen vara ett gult.
Att han sen skallade Ponne borde gett ett rött. Disciplinnämnden ser nog till att norrmannen får vila ett par matcher.

Ser fram emot returen.

[ot] Fjollboll...
[ot] Fjollboll...
Nu håller jag visserligen med dig litegranna, men vi har också den här:
Tror att pannbandet är bandage som täcker stygnen han satte i pausen för att kunna vara med i andra halvlek, men minnet är dåligt och jag orkar inte googla historien just nu :)
Visa bilaga 695852
Det där är väl preskriberat? Lägga sig ner och skrika och se ut som någon skar av dig nötterna utan bedövning är väl dagens måtto?

[ot] Fjollboll...
Det där är väl preskriberat? Lägga sig ner och skrika och se ut som någon skar av dig nötterna utan bedövning är väl dagens måtto?
Det lägger jag helt på FIFA. Om man skall möta upp med samma kort så kommer fotbollsmänniskorna att hävda att "med så mycket doping i kroppen så känner de nog inget ändå" ;)

/R

[ot] Fjollboll...
Det lägger jag helt på FIFA. Om man skall möta upp med samma kort så kommer fotbollsmänniskorna att hävda att "med så mycket doping i kroppen så känner de nog inget ändå" ;)

/R
Fast just smärtstillande får nog fotbollen lite svårt att komma dragande med. Där har de väl haft ett ganska rejäl eget (miss)bruk.

Tillbaka
Topp