Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att du slipper se nån Solna aik:are???Råttbot börjar sakta fyllas…
Visa bilaga 694028
Antar att du har med dig en rejäl skärm och hörlurar s.a. du följa LBL och höra kommentatorerna i det där oväsendet.Råttbot börjar sakta fyllas…
Visa bilaga 694028
Egen arena? Har AJK också köpt upp arenan, precis som Malmö gjorde?Till skillnad mot våra småbröder Djurgårn och Bajen, så har vi en egen arena! De 2 är ju så mycket mindre att det räcker för dom att dela på samma...![]()
Fast ni får ju upplåta arenan åt en djurgårdare eller vad säger du @Taylor Swift?Till skillnad mot våra småbröder Djurgårn och Bajen, så har vi en egen arena! De 2 är ju så mycket mindre att det räcker för dom att dela på samma...![]()
Köpt arenan och döper om den till Lingonvallen.Egen arena? Har AJK också köpt upp arenan, precis som Malmö gjorde?
Tung dag för Djurgårn. Först spö av Solna i skinnflöjtning, sedan som väntat utspelade av Brynäs i HA-finalen :-)Enkel 2-0 vinst i derbyt! Som vanligt mot Djurgårn får man nästan säga.![]()
Japp, tung dag, jag vet PRECIS hur det känns....Tung dag för Djurgårn. Först spö av Solna i skinnflöjtning, sedan som väntat utspelade av Brynäs i HA-finalen :-)
Eftersom jag håller på det riktiga AIK vet ja precis vad du menar. Jag har fått bryta ihop och komma igen så många gånger genom åren att jag tappat räkningen...ÄNDÅ hållar man på detta lag, märkligt....Igår var det nattsvart men det är bara att bryta ihop och komma igen på torsdag i genrepet inför finalen i svenska cupen.
Man skulle kunna tro att du är Bajare med den attityden. Men det är väl så klart likadant för supportrar av alla lag utan vinnarkultur.Eftersom jag håller på det riktiga AIK vet ja precis vad du menar. Jag har fått bryta ihop och komma igen så många gånger genom åren att jag tappat räkningen...ÄNDÅ hållar man på detta lag, märkligt....
Bajare??? Nä nu jäklar, så lågt skulle jag aldrig sjunka!Man skulle kunna tro att du är Bajare med den attityden. Men det är väl så klart likadant för supportrar av alla lag utan vinnarkultur.
Lite väl hård tackling från Une men Tokmacs röda borde egentligen vara ett gult.Skönt att Malmö till sist kunde avgöra trots Djurgårdarnas fula attacker. Hoppas Oliver Berg inte blir borta länge.
Poängförlust för MFF hade väl varit klädsamt. Nåja, gnaget får ta det blåländerna inte klarade.Skönt att Malmö till sist kunde avgöra trots Djurgårdarnas fula attacker. Hoppas Oliver Berg inte blir borta länge.
Tackling var väl en snäll omskrivning.Lite väl hård tackling från Une
Han borde nog få några veckor hos psykolog för att lära sig tygla sitt humör.Tokmacs röda borde egentligen vara ett gult.
Skönt att det blir spel på riktigt gräs.Ser fram emot returen.
Det fixar vi lätt!, eftersom vi så väldigt ofta har vunnit mot MFF borta de senaste åren...Poängförlust för MFF hade väl varit klädsamt. Nåja, gnaget får ta det blåländerna inte klarade.
Det var ju bara 28 år sedan sist. Det fixar ni lätt. ?Det fixar vi lätt!, eftersom vi så väldigt ofta har vunnit mot MFF borta de senaste åren...![]()
Fan! Fan! Fan!Skönt att det blir spel på riktigt gräs.
Enduro's borde förbjudas mao.Fan! Fan! Fan!
Fick erbjudande om matchbiljett, resa och hotell till cupfinalen. Drog snabbt iväg ett sms till chefen och bad om ledighet. Fick svar omgående att en kollega vurpat på sin enduro igår och skadat sig så det funkade inte att vara ledig ??
Hade det inte varit för att han är en jävligt bra kille så hade jag hållit med dig ??Enduro's borde förbjudas mao.
Verkar vara fbk-aren?Hade det inte varit för att han är en jävligt bra kille så hade jag hållit med dig ??
Ett annat år kanske.Det fixar vi lätt!, eftersom vi så väldigt ofta har vunnit mot MFF borta de senaste åren...![]()
Han är gnagare….men ändå….Verkar vara fbk-aren?
Det fixar vi lätt!, eftersom vi så väldigt ofta har vunnit mot MFF borta de senaste åren...![]()
Nu håller jag visserligen med dig litegranna, men vi har också den här:Jag gillar inte fotboll, inte på grund av fotbollen, utan spelarna och huliganenra. Visa bilaga 693942
Vet inte om det var efter den incidenten det infördes, men nu får man väl inte spela blodig.Nu håller jag visserligen med dig litegranna, men vi har också den här:
Tror att pannbandet är bandage som täcker stygnen han satte i pausen för att kunna vara med i andra halvlek, men minnet är dåligt och jag orkar inte googla historien just nu :)
Visa bilaga 695852
Det där är väl preskriberat? Lägga sig ner och skrika och se ut som någon skar av dig nötterna utan bedövning är väl dagens måtto?Nu håller jag visserligen med dig litegranna, men vi har också den här:
Tror att pannbandet är bandage som täcker stygnen han satte i pausen för att kunna vara med i andra halvlek, men minnet är dåligt och jag orkar inte googla historien just nu :)
Visa bilaga 695852
Men vi var ju rätt nära iaf! hahaha ?Gick la sådär![]()
Bra återkomst på Eleda för er målis. :)Men vi var ju rätt nära iaf! hahaha ?
hmmm, en MFF målis i AIK...kan ju bara sluta på ett sätt!Bra återkomst på Eleda för er målis. :)
Det lägger jag helt på FIFA. Om man skall möta upp med samma kort så kommer fotbollsmänniskorna att hävda att "med så mycket doping i kroppen så känner de nog inget ändå" ;)Det där är väl preskriberat? Lägga sig ner och skrika och se ut som någon skar av dig nötterna utan bedövning är väl dagens måtto?
Fast just smärtstillande får nog fotbollen lite svårt att komma dragande med. Där har de väl haft ett ganska rejäl eget (miss)bruk.Det lägger jag helt på FIFA. Om man skall möta upp med samma kort så kommer fotbollsmänniskorna att hävda att "med så mycket doping i kroppen så känner de nog inget ändå" ;)
/R
Ja, cyklingen har fortfarande rätt dåligt rykte bland allmänheten.Det lägger jag helt på FIFA. Om man skall möta upp med samma kort så kommer fotbollsmänniskorna att hävda att "med så mycket doping i kroppen så känner de nog inget ändå" ;)
/R
Man kan ju undra varför? Det finns väl ingen sport med så lite dopningskandaler som proffscykling?Ja, cyklingen har fortfarande rätt dåligt rykte bland allmänheten.