Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
? Hur då?Djurgården har visst gjort två mål, i samma mål, men i olika halvlekar.
Djurgårn gjorde 3 mål, varav 1 självmål. :-)? Hur då?
Kan säga samma sak idag. Elfsborg smyger där uppe och Malmö tappar poäng mot bottenlag. :-)LOL, Malmö.
Elfsborg smyger upp i tabellen. Stabil vinst idag utan att imponera...
Jag håller med. Det är pinsamma Gnaget som var i farten.Gaaaaaa!!!
Kryss mot Bajen! Man får ju skämmas....
Guldet ska hem till Listerlandet!!Läge för storslaget Mjällby att återta serieledningen.
Hem? Har det nånsin varit där?Guldet ska hem till Listerlandet!!![]()
Det är ännu enklare att vara Tottenham-fan. Då vet man att man aldrig kommer att få fira nån titel utan frågan är bara hur dåligt det blir. I år firas osedvanligt stora framgångar i att vara klapp-kass.
Sviten intakt iallafall. Det var viktigast.LOL, Mjällby utökar serieledningen.
Starkt att slå Hammarby på bortaplan, så det är väl inte oförtjänt. Bra avslutning av AIK borta mot Malmö också även om det slutade mållöst. AIK känns starka.
Bara vi kan få igång en nia så lossnar det.Gaaaa!! Nu när vi börjar lira bättre boll, så blir det bara 1poängare!
Hoppas vi går tillbaka till det kassa spelet som gav 3....![]()
BlottarBosse?Super Bo's dagar i Djurgårn verkar vara till ända...
?
Den bästa?
Vilken gärdsgårdserie är det här?
Är det dem som är det däringa FBK?
Jag älskar när AIK snubblar in 3poängare!AIK övertygade inte men snubblade in en seger ändå.
AIK snubblade inte in något mål. De hade en bra omställning och den gjorde de mål på. Mer behövs inte.Jag älskar när AIK snubblar in 3poängare!![]()
Jag trodde att du tyckte fotboll var töntigt?
Det är korrekt, nu har du rätt igen.(2a ggn)Jag trodde att du tyckte fotboll var töntigt?![]()
Vilken var 1:a gången?Det är korrekt, nu har du rätt igen.(2a ggn)
Kommer inte riktigt ihåg, sannolikt i hockeytråden.Vilken var 1:a gången?
Sitt ner nu. Det kommer en lång höst. Den brukar inte vara bajens.Neeej!
Bajen gick om oss!!
Så kan vi ju inte ha det....
Sirius? Spelar inte dom på vintern?Sirius har visst 2-0 mot Solna. Hoppas avskummen och dräggen försvunnit fr stan innan jag kommer hem.
Det här kommer säkert att bita mig i Häcken men det är skönt att Guifetti är med och bidrar till gnagarnas totala kollaps.Sirius har visst 2-0 mot Solna. Hoppas avskummen och dräggen försvunnit fr stan innan jag kommer hem.