[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
Det är ännu enklare att vara Tottenham-fan. Då vet man att man aldrig kommer att få fira nån titel utan frågan är bara hur dåligt det blir. I år firas osedvanligt stora framgångar i att vara klapp-kass.

Ur led är tiden. Och mot MU också! Idag blir det en fantastisk dag på kontoret, jag behöver inte säga nåt till MU-fanatikerna, bara utbyta en blick. De vet och jag vet. Underbart.

Men mina cirklar är onekligen rubbade…

[ot] Fjollboll...
LOL, Mjällby utökar serieledningen. :oops:😊

Starkt att slå Hammarby på bortaplan, så det är väl inte oförtjänt. Bra avslutning av AIK borta mot Malmö också även om det slutade mållöst. AIK känns starka.

[ot] Fjollboll...
LOL, Mjällby utökar serieledningen. :oops:😊

Starkt att slå Hammarby på bortaplan, så det är väl inte oförtjänt. Bra avslutning av AIK borta mot Malmö också även om det slutade mållöst. AIK känns starka.
Sviten intakt iallafall. Det var viktigast. 😄
Dock tråkigt att Ponne gick sönder igen. Får hoppas han är tillbaka efter sommaruppehållet.

[ot] Fjollboll...
Nu jävlar, håll i hatten 🥳

Screenshot_20250525_211059_VF.webp

[ot] Fjollboll...
Bra näst sista omgång innan juni-uppehållet. Elfsborg övertygade stort. AIK övertygade inte men snubblade in en seger ändå. Malmö gick på en nit och Mjällby tappade 2p med några minuter kvar. 🙂

[ot] Fjollboll...
Enligt en allvetande AI.
Ja, man kan säga att Hammarby, med sitt smeknamn Bajen, ofta associeras med höst. Detta beror på att Hammarby har en stark tradition av att vara ett så kallat "höstlag", som i korthet betyder att de brukar prestera bättre i höst än under våren.

Tillbaka
Topp