[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
Noterar (ok missat...) att mitt lag Nottingham Forest värvat två spelare från Botafogo:

Anfallaren Igor "Little Frog" Jesus samt två meters backen Jair Cunha.

Nu j-klar(y) 🙂

[ot] Fjollboll...
Jo jag vet, men så långt tillbaka minns jag inte. Tror mitt första huligan-minne är när England skulle spela VM-kval mot Sverige på Råsunda 1989 (?) och Thatcher hotade med att dra England ur VM-kvalet om de engelska huliganerna inte kunde bete sig. Vi var några lågstadie-kompisar som därför hoppades att det skulle bli bråk. När vi hörde på radion att det var stök i Stockholm så jublade vi. 😅

Men det blev tydligen inte tillräckligt med bråk för att Thatcher skulle agera. Oavsett så gick ju både Sverige och England vidare till slut.

[ot] Fjollboll...
Screenshot_20250723_215313_Instagram.webp

[ot] Fjollboll...
Blir det Liverpool för Isak riskerar det sätta käppar i hjulet för Arsenals drömmar om ligatitel. Ryktet nu att han tackat nej till Saudi och enbart är intresserad av Liverpool. Oklart ännu om Isak kommer anamma Gyökeres taktik med strejk och en gråtande pappa för att få till en deal. 🤔

Slutsats Premier League nästa säsong kan bli oerhört intressant följa.

[ot] Fjollboll...
Hur fan kan Sirius leda mot Mjällby? För övrigt är det lite fascinerande varför så många uppsalabor hatar Sirius. Det är nåt sen barnsben och knattefotboll för min del tror jag.

Tillbaka
Topp