GoranS
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Nu får du nog specificera lite. Menar du fotboll inklusive Ronaldo eller exklusive?Jösses....det är ju sju resor värre än i Fotboll!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu får du nog specificera lite. Menar du fotboll inklusive Ronaldo eller exklusive?Jösses....det är ju sju resor värre än i Fotboll!
Skoj eller allvar?Rydström ryktas till Solna AIK.
Kalmar AIK?Skoj eller allvar?
Iofs gillar jag Rydström, och han gillar AIK vad jag har förstått.
Kan nog bli bra om det stämmer.
Ni ja, men inte vi!Vi vill ha Mikkjal kvar!
Förläng med Mikkjal, fettot och sotte så får vi skratta nästa säsong också.Ni ja, men inte vi!![]()
Inte en chans....Nästa säsong blir det andra bullar!Förläng med Mikkjal, fettot och sotte så får vi skratta nästa säsong också.
Skönt att Gudetti visade vart skåpet ska stå och tog ett gult utan att vara på plan, den killen är inte sugen på att spela.
Nåt mittenlag?Fortfarande bara ETT lag som har lyckats vinna mot Mjällby den här säsongen...
Undrar vilket? Det måste ju vara ett riktigt bra lag?![]()
SuperettanInte en chans....Nästa säsong blir det andra bullar!
Nä, inte nästa säsong...Superettan![]()
Äh nu tycker jag att du ger dig för lätt, finns gott om tid för konkurs och tvångsnedflyttning!Nä, inte nästa säsong...![]()
Men så illa ska det väl ändå inte behöva bli?Äh nu tycker jag att du ger dig för lätt, finns gott om tid för konkurs och tvångsnedflyttning!
Bajen säkrar platsen som Stockholms bästa lag.Bajen kör över MFF!
I princip klart att Solna inte spelar europaspel nästa år alltså.Nu är GAIS 3:a. Bra jobbat!![]()
Den killen ska inte satsa på en militär karriär i svenska armén!
Givetvis ska vi bli av med en lovande lirare direkt...
Ni har ju kvar Guidetti. Nu med nya tänder.Givetvis ska vi bli av med en lovande lirare direkt...
Men om det stämmer går han ju till rätt lag i england iaf!![]()
Varför?För övrigt anser jag att trådens titel SKA ändras till Fotboll...
Avstängd nästa match efter att ha blivit varnad när han inte ens var på plan. :)Ni har ju kvar Guidetti. Nu med nya tänder.
Kanske hans mest sympatiska drag, ta ett onödigt gult för att slippa åka till Borås.Avstängd nästa match efter att ha blivit varnad när han inte ens var på plan. :)
Elakt hat mot Borås här nu.
På Spåret var faktiskt där i fredags, det ni!!
"Rätt lag" vet i sjutton om man kan säga. Ytterst sällsynt att spelare får ett karriärlyft i United nu för tiden förutom möjligen lönen.Givetvis ska vi bli av med en lovande lirare direkt...
Men om det stämmer går han ju till rätt lag i england iaf!![]()
Ja, det var ingen munter syn.Elakt hat mot Borås här nu.
Jag tog det på 8:an!Elakt hat mot Borås här nu.
Man United är alltid rätt lag!"Rätt lag" vet i sjutton om man kan säga. Ytterst sällsynt att spelare får ett karriärlyft i United nu för tiden förutom möjligen lönen.![]()
![]()
Ah, tack! Tänkte spela lite på ”Vilket lag i PL kommer först att läggas ner pga mutskandal?” Har funderat mkt på detta, men det var ju skönt att få reda på vilket som är rätt lag.Man United är alltid rätt lag!
Det går åt skogenHur går det egentligen för Nottingham Forrest?
Oj, känner på mig att jag får äta upp det här...Hur går det egentligen för Nottingham Forrest?
Håll på Forest så löser det sejOj, känner på mig att jag får äta upp det här...
Forest mot United i morron...