Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är volleyboll. Sluta upp att sprida alternativ fakta, din Solna-pajas!!Fotboll spelas i hela världen!
Största sporten.
Volleyboll är ju fjollboll...fjolligt är det iaf.Nej, det är volleyboll. Sluta upp att sprida alternativ fakta, din Solna-pajas!!
Vilken sport som är den största är nog beroende på hur man räknar - är det människor som deltar i någon form av gemensam träning, är det människor som deltar i någon form av organiserad tävlingsverksamhet, inkluderas folk som utövar den bara för nöje eller hälsam, etc.?Nej, det är volleyboll. Sluta upp att sprida alternativ fakta, din Solna-pajas!!
Fotboll spelas f.ö. mest i usa. Fjollboll däremot spelas över hela världen.
Tror vi är ganska starkt präglade av västvärlden, och inte de folkrika länderna i Asien. Tror t.ex. aldrig jag sett eller hört nån kines som löptränar, däremot volleyboll och pingis håller nästan varenda en på med känns det som när man är där.Vilken sport som är den största är nog beroende på hur man räknar - är det människor som deltar i någon form av gemensam träning, är det människor som deltar i någon form av organiserad tävlingsverksamhet, inkluderas folk som utövar den bara för nöje eller hälsam, etc.?
En sport som löpning är t.ex. en ganska stark kandidat om man inkluderar alla som på något sätt springer eller joggar oavsett nivå (men inte räknar med folk som springer för de är sena till bussen).
Ja, det är så jag tolkar den tabellen. Satt och försökte hitta någon ordentlig källa till 800 miljoner men jag lyckades inte. Hittade nedbrytningen per världsdel som är konsistent med 800 miljoner, givet avrundning av summan till närmaste hundratals miljoner. Om det verkligen är bakgrunden till de 800 miljonerna eller en oberoende skattning vet jag inte.Vänta vänta, ska det alltså finnas 250 miljoner européer som spelar volleyboll minst en gång i veckan? Eller har jag missuppfattat?
Det kan ju bara inte stämma. Det är typ varannan europé i fysiskt aktiv ålder...![]()
Vilket lag håller du på i NFL då?Nä, tur det, man är ju Fotbollssuporter....![]()
Huvudorsaken till att fotboll är större än hockey i Sverige tror jag är att vi är extremt bra på att curla våra barn här (sannolikt bäst i världen).Fotbollen vinner mark i form av unga utövare från andra sporter. Uppvärmda planer, fotbollshallar/tält och turneringar senhöst och tidig vår som t ex Ligacupen (P16-P19) gör fotbollen till en helårssport som åderlåter
t ex ishockey.
Att leda AIK är ett uppdrag dömt att misslyckas.Wtf.
Ska ajk få ordning på luftslottet?
![]()
AIK sparkar Mikkjal Thomassen
I oktober kunde Sportbladet avslöja att Mikkjal Thomassen, 49, var på väg att lämna AIK. Så blir nu fallet. Thomassen sparkas av AIK. – Jag kommer alltid vara ewww.aftonbladet.se
Packers!Vilket lag håller du på i NFL då?
I fjollbollen vet vi att du håller på Solna ajk, Manchester U, och annat bös.
Luftslott?Wtf.
Ska ajk få ordning på luftslottet?
![]()
AIK sparkar Mikkjal Thomassen
I oktober kunde Sportbladet avslöja att Mikkjal Thomassen, 49, var på väg att lämna AIK. Så blir nu fallet. Thomassen sparkas av AIK. – Jag kommer alltid vara ewww.aftonbladet.se
ExaktMen resultaten uteblev och det är ju trots allt det viktigaste.
Av de 12 kom 2/3 före andra världskriget. Fyra titlar på 88 säsonger är inte superimponerande.Luftslott?
AIK 12 guld
Bajen? 1 guld...
Du menar fjollbolls supporterNä, tur det, man är ju Fotbollssuporter....![]()
Mer än 1 iaf!Av de 12 kom 2/3 före andra världskriget. Fyra titlar på 88 säsonger är inte superimponerande.
Nej, jag gillar inte korgboll...Du menar fjollbolls supporter
Jag trodde också på honom, han verkade vara av rätta virket för att klara av att vara i AIK.Att leda AIK är ett uppdrag dömt att misslyckas.
Typ som att bli statsminister eller tränare för Toronto Maple Leafs i hockeyn.
Good luck dude.
Trodde faktiskt från början att Thomassen passade AIK utmärkt men nej, tydligen inte. Tyckte inte han var lika vek som många tidigare tränare, att han inte brydde sig lika mycket om pressen samt trycket från den svarta armén etc men resultaten uteblev och det är ju trots allt det viktigaste.
Du är ju Aikare du har ju inga krav på idrottNej, jag gillar inte korgboll...
Förstår att du gillar United, samma som ajk, sparkar tränaren.Nja, alla vej ju att United är det RIKTIGA laget från Manchester ändå!![]()
Precis. United spelar fopåll i gärdsgårdsserien, precis som ajk gör i hoky.Förstår att du gillar United, samma som ajk
Hmmm, Premier League, kallas det gärdsgårdsserien nuförtiden?Precis. United spelar fopåll i gärdsgårdsserien, precis som ajk gör i hoky.
Riktiga United är ju från Sheffield.
United är 16:e i Championship League, dvs gärdsgårdsserien.Hmmm, Premier League, kallas det gärdsgårdsserien nuförtiden?![]()
Inte ens han kan väl göra Man United great again.Apropå United så såg jag det här nyss på Internet. Wow, det såg man inte komma...
Visa bilaga 811079
MUGA?Apropå United så såg jag det här nyss på Internet. Wow, det såg man inte komma...
Visa bilaga 811079
Det där var ju inte ens lite kul....Hatar den mannen över nästan allt annat.Apropå United så såg jag det här nyss på Internet. Wow, det såg man inte komma...
Visa bilaga 811079
Nä, ingen risk att dom skulle slå CP.Största skrällen nånsin i FA-Cupen?
Ett "div-6" lag slår ut Crystal Palace!
Det var ju för eviga väl att inte Man United stod för den fadäsen...![]()
hehe, menade förlora mot ett "div-6" lag!Nä, ingen risk att dom skulle slå CP.
OK, vi får hoppas att han tar över AIK istället då.Det där var ju inte ens lite kul....Hatar den mannen över nästan allt annat.
Inget nytt under solen.United utslagna ur FA-cupen av Mansfield. Vilken skräll.
Hallå eller, han ska till solnaajk!Skulle även detta United behöva Donald Trump som ny tränare, kanske?![]()
Man United ja, men det var ju ingen skräll. Riktiga United åkte ut mot Mansfield.Nu var det ju faktiskt Brighton som Man United åkte ur mot....ett Premier League lag!![]()