[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
Dålig timing med 3 allsvenska matcher som jag vill se i eftermiddag (varav 2 samtidigt) samtidigt som den tuffaste bergsetappen i Vueltan. Ett riktigt, riktigt jobbigt I-landsproblem! :-(

[ot] Fjollboll...
Slog över till den andra matchen i precis samma sekund som Elfsborg kvitterade. Härligt!! Om ni ska ha en chans mot Roma och Tottenham så borde ni nog slå Brommapojkarna. ;-)

[ot] Fjollboll...
Vad var det han sa som var så upprörande? Har missat det helt.
Om man kommer in i en grupp som fjunis och skapar drama så kommer man in fel.
Det finns väl ingen som tror att inte hans bänkning utlöst allt oavsett om skadan är fejk eller inte.
Det är nog på sin plats att vara lite ödmjuk och som alla andra förstå att ens tid kommer.

[ot] Fjollboll...
Om man kommer in i en grupp som fjunis och skapar drama så kommer man in fel.
Det finns väl ingen som tror att inte hans bänkning utlöst allt oavsett om skadan är fejk eller inte.
Det är nog på sin plats att vara lite ödmjuk och som alla andra förstå att ens tid kommer.
Han sa "Min mamma tycker att jag är unik och bäst så JDT är elak när han inte låter mig spela".
Låter som alla andra snöflingor.
På riktigt?
Jag har inte sett annat än att han tyckte att JDT kunde tagit det direkt med honom istället för i pressen. Sedan har pressen blåst upp det. Eller har han sagt något mer?

[ot] Fjollboll...
"- Jag ser på mig själv som en otroligt duktig spelare." ?

Vi får väl hoppas åtminstone att han retar gallfeber på jantesvenskar. ? ?

Är som sagt bara lite orolig för att han sätter onödigt stor press på sig själv om han ska fortsätta snacka så här, grabben är ju 20 bast. "Walk the talk"...

1725971575714.png

[ot] Fjollboll...
Bra jobbat att som 20-åring lipa i media och bränna sina chanser i landslaget....
Han är iaf själv katalyst för sin framtid. Inte som när Stuart Baxter tog över Finland och petade bästa innermitten och en duglig mittback för att han inte kände till dem och de bägge i princip slutade spela för landslaget :')

[ot] Fjollboll...
Skadekänningen verkar ha försvunnit omgående iaf......
Det är svenska fotbollsförbundet som snackat om skada, det är förbundet som ville att Larsson skulle lämna. Svenska fotbollsförbundet är en organisation som inte fungerar, och har inte gjort på rätt många år.

JDT har en historik av att skapa bekymmer med spelare, bekymmer som aldrig löser sig och inte faller väl ut för någon. Nu uppbackad av en organisation som drar rena Kremllögner. Det har varit problem både i Malmö och Blackburn. Tyskland har skrattat ut Sverige. En tysk journalist har målat upp Sverige som en av favoriterna till VM-guld då Sverige kan sätta en spelare som Larsson på bänken.

[ot] Fjollboll...
På riktigt?
Jag har inte sett annat än att han tyckte att JDT kunde tagit det direkt med honom istället för i pressen. Sedan har pressen blåst upp det. Eller har han sagt något mer?
Uppenbart att det är pressen som har blåst upp detta och göds av det gamla Skånehatet och den avgrundsdjupa avundsjukan mot mesta mästarna uppe på tundran. Det är tråkigt att ambitionerna i Svealand ligger i paritet med Luxembourg, Andorra, Norge och Finland när det gäller fotboll.

[ot] Fjollboll...
Uppenbart att det är pressen som har blåst upp detta och göds av det gamla Skånehatet och den avgrundsdjupa avundsjukan mot mesta mästarna uppe på tundran. Det är tråkigt att ambitionerna i Svealand ligger i paritet med Luxembourg, Andorra, Norge och Finland när det gäller fotboll.
Nu börjar du låta som min gamla morfar ? ? (jag saknar honom)

Att Skåne är ledande inom svensk fotboll är det nog inte så många som förnekar.

Skitkul ju, du har inte artikeln? ?
"En tysk journalist har målat upp Sverige som en av favoriterna till VM-guld då Sverige kan sätta en spelare som Larsson på bänken."

Senast ändrad:
[ot] Fjollboll...
Nu börjar du låta som min gamla morfar ? ? (jag saknar honom)

Att Skåne är ledande inom svensk fotboll är det nog inte så många som förnekar.

Skitkul ju, du har inte artikeln? ?
"En tysk journalist har målat upp Sverige som en av favoriterna till VM-guld då Sverige kan sätta en spelare som Larsson på bänken."
Vafaan! Håller du på MFF nu också?
Skärp dig, du byter ju lag oftare än.....

Tillbaka
Topp