[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
City och Gunners köper spelare som ungefär hela Serie A. Ändå kan de inte klå gäng som Inter eller Atalanta med trupper av ”misslyckade” spelare som knappt kostar som en av deras. Tränare som Inzaghi och Gasperini kan hantverket.

[ot] Fjollboll...
Man C har brutit mot Premier League's regler på 115 punkter tydligen.
Tror ni att de får nått straff? Inte en chans säger jag....
Lite komiskt det hela, folk förfasas/chockeras över LIV i golfen men trots att premier league ligger på en helt annan nivå av sportswashing så pratas inte lika ofta om det just eftersom det är premier league.

[ot] Fjollboll...
Lite komiskt det hela, folk förfasas/chockeras över LIV i golfen men trots att premier league ligger på en helt annan nivå av sportswashing så pratas inte lika ofta om det just eftersom det är premier league.
Ja, ett sabla liv om att Stensson får sin lön från Saudi, men helt OK att Alexander Isak får sin lön från samma ställe.

[ot] Fjollboll...
Ja, ett sabla liv om att Stensson får sin lön från Saudi, men helt OK att Alexander Isak får sin lön från samma ställe.
Ja, det var väl på gränsen för att man ryckte Stenssons svenska medborgarskap typ, vilket jäkla liv. 😅

Vet att Stensson har hjärtat på rätt ställe och skänker bland annat stora pengar till handikappgolfen varje år i Sverige samt anordnar turnering (gjorde det även innan LIV).

[ot] Fjollboll...
IMG_7548.jpeg

Så jävla uselt!! 😡😡

[ot] Fjollboll...
Hugo Larsson fortsätter spela för mycket i sidled. Den här gången blev det visst mål i Bundesliga.
Kanske att den flummiga kritiken/analysen från JDT var det bästa som kunde hända Hugo? Med hans tävlingsinstinkt samt talang så försöker han nu bevisa varje jäkla match att JDT har fel och det går ju utmärkt.

Jag gillar det 🙂

[ot] Fjollboll...
Fy helvete, just genomlevt en av de värsta hemresorna fr jobbet nånsin. Glömde av att det är Sirius-Solna ikväll (hade jag kommit ihåg skulle jag ha jobbat hemifrån) och hela jävla SL-tåget var fullt av vidriga alkoholiserade Solna-fans som söp och förde ett jävla oväsen och gjorde tillvaron allmänt odräglig för övriga resenärer😡😡😡
Bara att hoppas att Uppsalapolisen laddat upp rejält med hästar, hundar och batonger nu för att hålla pli på pöbeln.

[ot] Fjollboll...
Fy helvete, just genomlevt en av de värsta hemresorna fr jobbet nånsin. Glömde av att det är Sirius-Solna ikväll (hade jag kommit ihåg skulle jag ha jobbat hemifrån) och hela jävla SL-tåget var fullt av vidriga alkoholiserade Solna-fans som söp och förde ett jävla oväsen och gjorde tillvaron allmänt odräglig för övriga resenärer😡😡😡
Bara att hoppas att Uppsalapolisen laddat upp rejält med hästar, hundar och batonger nu för att hålla pli på pöbeln.
Du skulle ha gjort din medborgerliga plikt och läxat upp dom😡

[ot] Fjollboll...
Det måste ju ha varit en helt underbar upplevelse att få dela tåg med så härliga supportrar! :giggle:

[ot] Fjollboll...
Ja jäklar vad AIK går nu, BP låg ju före ett tag men nu 15 poäng efter och Mellberg blir föga överraskande utvisad i frustration. 😅

Fyra Stockholmsslag tio i topp är ju skapligt också (vi kan kalla det för "godkänt" och en enorm konstrast mot hockeyn där Värmlandslagen dominerar).
1727357951879.png

Tillbaka
Topp