[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...

Bilagor

• Screenshot_20250113-201450.png
    Screenshot_20250113-201450.png
    80.6 KB · Besök: 50
[ot] Fjollboll...
Kollar man sålda årskort så ser man ju vilka som regerar! (y)

AIK: 17118
Hammarby: 16000
Djurgården: 12500

Och här har jag en källa också!
Imponerande, jag hade fått för mig att Bajen har ett högre publiksnitt men så är det inte alltså?

[ot] Fjollboll...
Extremt spännande, skulle Forest överraska lär det bli rubriker men det är inget jag vågar hoppas på riktigt. 🙂

Men man blir ju nästan lite rörd över Forest marsch mot världstoppen sista tiden efter en lång lång lång tid av becksvart mörker.
Pool är nere i en djup svacka, så man vet aldrig. Förlorade mot Tottspur och kryssade mot Mu. Dags att rycka upp sig kanske.

[ot] Fjollboll...
Jaja, 1-1, det får Forest (och jag) vara nöjda med, Liverpool förde spelet men visst hade Forest en hel del bra chanser också. "The masters of kontringsfotboll."

Tror väl Forest tagit 4 av 6 poäng mot Liverpool denna säsong, godkänt men vi hoppas på bättre tider framöver. (y)

Angående Liverpool respekterar jag dem som jag skrivit tidigare i tråden, brukar oftast stå för en positiv anfallsinriktad fotboll (även förr i tiden när tipsextra kunde upplevas som långtråkig fotbollstortyr).

Senast ändrad:
[ot] Fjollboll...
Jaja, 1-1, det får Forest (och jag) vara nöjda med, Liverpool förde spelet men visst hade Forest en hel del bra chanser också. "The masters of kontringsfotboll."

Tror väl Forest tagit 4 av 6 poäng mot Liverpool denna säsong, godkänt men vi hoppas på bättre tider framöver. (y)

Angående Liverpool respekterar jag dem som jag skrivit tidigare i tråden, brukar oftast stå för en positiv anfallsinriktad fotboll (även förr i tiden när tipsextra kunde upplevas som långtråkig fotbollstortyr).
Synd att Nottingham inte vann...Det hade dom varit värda tycker jag!

Senast ändrad:
[ot] Fjollboll...
Beror väl på hur man definierar "värda".

Visa bilaga 747863
Jaja, jag motsäger inte att Liverpool just nu är bättre, återstår att se hur jämna de är. Forest följer åtminstone min utvecklingsplan, det ska nog bli bra det här. (y) Sedan ska man inte glömma i sammanhanget att Forest möjligen är ligans vassaste kontringslag (åtminstone riktigt jäkla bra), det är ett effektivt lag.

Men som sagt, 4 av 6 poäng mot Liverpool är godkänt. (y)

Hur Liverpool kommer klara sig i framtiden utan Salah återstår att se, förhoppningsvis slutar han så snart som möjligt. 🙂

Tillbaka
Topp